لپ تاپ

لپ تاپ گیمینگ کوچک GDP Win Max معرفی شد

شرکت GDP که در زمینه تولید لپ تاپ گیمینگ شهرت دارد، اخیرا از جدیدترین لپ تاپ های کوچک خود با نام GDP Win Max رونمایی کرده است. این مدل یک دستگاه جمع و جور 8 اینچی در قالب یک لپ تاپ است. بالای صفحه کلید کامپکت این لپ تاپ، مجموعه جوی استیک بازی قرار گرفته که به کاربران کمک می کند تا بجای کیبورد لپ تاپ برای بازی از جوی استیک استفاده کنند. صفحه نمایش 8 اینچی لپ تاپ گیمنیگ از پنل IPS با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل و نسبت ابعاد 16 به 10 بهره می برد.

از لحاظ سخت افزار، لپ تاپ GDP Win Max، به پردازنده های نسل دهمی آیس لیک اینتل Core i5-1035G7 (چهار هسته / 8 رشته) و کارت گرافیک نسل یازدهم Iris Plus 940 مجهز شده است. این لپ تاپ همچنین 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه SSD دارد.

به لحاظ پورت های I/O، این لپ تاپ یک پورت تاندربولت برای اتصال گرافیک اکسترنال، یک پورت USB Type-C 3.1 Gen2 و دو پورت USB Type-A 3.1 Gen1 برای اتصال لوازم جانبی اکسترنال دارد. اگر می خواهید لپ تاپ را به صفحه نمایش خارجی وصل کنید، گزینه هایی از درگاه های HDMI ،USB Type-C یا Thunderbolt 3 برای اتصال وجود دارد. علاوه بر این موارد، یک اتصال RJ45 در این لپ تاپ وجود داشته که در صورت دسترسی به اترنت می توانید به راحتی آن را به این لپ تاپ وصل کنید. متاسفانه اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه منتشر نشده است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا