وقتی اوضاع در یک چت گروهی خیلی آرام می شود، تصاویر GIF اعم از خنده دار، شیرین تا فریبنده، یا هر چیزی دیگری به نجات می آیند. در اینجا نحوه ارسال GIF به طور مستقیم در واتساپ را به شما آموزش می دهیم.

برنامه WhatsApp در آیفون و اندروید با یک ابزار داخلی برای جستجو، ارسال فایل GIF (پشتیبانی شده از سرویس GIPHY) ساخته شده است. همه چیز از نمای صفحه کلید در چت اتفاق می افتد. برای اینکار ابتدا اپلیکیشن واتساپ را روی گوشی باز کنید و یک چت بروید. سپس، در انتهای کادر متن، روی نماد Stickers ضربه بزنید.

با اینکار، بخش استیکرها جایگزین صفحه کلید خواهد شد. در این بخش، روی آیکون GIF در پایین صفحه کلیک کرده تا پنجره GIF ها باز شود.

در پنجره بازشده، فهرستی از GIF های ترندشده را مشاهده خواهید کرد. برای مرور میان GIF ها کافیست که صفحه ها را به بالا و پایین بکشید و برای جابه‌جایی بین بخش مختلف، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید.

در سمت راست، مجموعه های GIF را بر اساس مباحث (مانند عشق، غم، هاها ، و موارد دیگر) پیدا خواهید کرد. برای جستجوی تصویر GIF کافیست بر روی آیکون جستجو (نشانگر ذره بین) در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید. سپس کادر تمام صفحه ای برای جستجو باز می شود. شما می توانید هر چیز بخصوصی، مانند نمایش یا یک فیلم و ایموشن، مود را جستجو کنید.

برای ارسال تصویر GIF مورد نظر، کافیست روی تصویر کوچک آن کلیک کنید. پس از آن یک ویرایشگر کوچک GIF باز شده که در آن می توانید تصویر را برش دهید، یک برچسب اضافه کنید و یا اینکه متنی به این بیافزایید. وقتی ویرایش را انجام داده اید، روی دکمه Send ضربه بزنید تا GIF را در چت به اشتراک بگذارید.

ویژگی GIF در واتساپ همچنین به شما امکان می دهد GIF های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای GIF مورد علاقه خود، تنها کاری که باید انجام دهید، اینست که تصویر را ستاره ای کنید.

برای ستاره کردن تصویر کافیست در چت، انگشت خود را روی تصویر GIF نگه دارید و سپس گزینه Star را کلیک کنید. با اینکار GIF های ستاره دار در بخش Starred در پنجره انتخابگر GIF نمایش داده می شوند. برای مشاهده GIF های اخیراً استفاده شده، روی دکمه Recent که در گوشه بالا سمت چپ بخش GIF ها وجود دارد، ضربه بزنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *