موبایل و تبلت

مایکروسافت از تبلت جدید سرفیس گو 2 رونمایی کرد

مایکروسافت امروز از جدیدترین تبلت اقتصادی خود با نام سرفیس گو 2 رونمایی کرده که بزرگترین تغییر آن نمایشگر 10.5 اینچی است. اندازه کلی این تبلت نسبت به نسل قبلی تغییر نکرده ولی حاشیه های آن کمی باریک تر شده است.

نمایشگر این تبلت جدید دارای رزولوشن 1920 در 1280 پیکسل و نسبت ابعاد 3 به 2 است. مایکروسافت همچنین گزینه های پردازنده سرفیس گو 2 تغییر داده است. مدل پایه این تبلت ویندوزی که 399.99 دلار بوده شامل پردازنده اینتل پنتیوم گلد است اما یک مدل جدید 8th Gen Core m3 نیز وجود دارد که سازنده وعده 64 درصد عملکرد سریعتر از نسل قبلی داده است.

در حالیکه مدل سرقیس گو 2 از 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی eMMC برخوردار است، مدل Core m3 مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه SSD است. همچنین گزینه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD برای مدل Pentium Gold با قیمت 549 دلار موجود است. مثل همیشه، Surface Go Type Covers به طور جداگانه فروخته می شود و از 99 دلار شروع می شود.

کاور کیبورد Surface Go Type Covers و سایر لوازم جانبی سرفیس، بخوبی با این تبلت جدید سازگار است. همچنین شامل یک پورت USB-C، پورت Surface Connect برای شارژ کردن و اتصال به داک و یک کارت ریدر microSDXC می شود. مایکروسافت روی این تبلت یک میکروفون استودیویی تعبیه کرده که برای بهبود مکالمات ویدیویی و صوتی کاربرد دارد. از سوی دیگر عمر باتری این تبلت بهبودیافته و اکنون تا 10 ساعت شارژ نگه می دارد.

به علاوه، مدل LTE سرفیس گو 2 با دو پیکربندی مختلف عرضه می شود. مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده Core m3 قیمتی معادل 729 دلار داشته و مدل دیگر با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه SSD نیز قیمتی معادل 879 دلار خواهد داشت. Surface Go 2 در تاریخ 12 ماه مه عرضه می شود و قیمت آن از 399.99 دلار در ایالات متحده، کانادا، استرالیا، نیوزلند، آلمان، اتریش، انگلیس، ایرلند، فرانسه، سوئیس، بلژیک، هلند، دانمارک، فنلاند، نروژ، سوئد، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، لهستان و ژاپن شروع می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا