سونی روز گذشته از برند جدید Playstation Stadios رونمایی کرده است. به گفته سونی، برند استودیوهای پلی‌استیشن برای بازی‌هایی استفاده خواهد شد که توسعه‌ آ‌نها زیر نظر سونی صورت گرفته است.

پیش از این، استودیوهای مختلف سونی زیر نظر برند Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios organization بودند ولی حالا نام تجاری جدید ساده تر و بیشتر روی برند PlayStation متمرکز شده است.یکی از مجموعه‌های انحصاری پلی‌استیشن تعلق دارند که حق ساخت و انتشار بازی‌های آن کاملا در دست شرکت ژاپنی است، در تاریخ این پلتفرم نقش به‌خصوصی بازی کرده‌اند و به اندازه‌ لازم پرفروش و تحسین‌شده به حساب می‌آیند.

بازی Ratchet and Clank استودیو اینسامنیاک گیمز، بازی Horizon: Zero Dawn استودیو گوریلا گیمز، بازی LittleBigPlanet استودیو مدیا مولکول و بازی God of War استودیو سانتا مونیکا چهار مورد از شش اثر حاضر در ویدیو رسمی برند PlayStation Studios را تشکیل می‌دهند. دو بازی ویدیویی دیگر هم به تنها استودیویی تعلق دارند که این ویدیو به دو مجموعه‌ خلق‌شده توسط آن اشاره می‌کند؛ بازی The Last of Us و Uncharted که ساخته‌ی دست اعضای ناتی داگ هستند

برند PlayStation Studios برای بازی‌های Sony در PS4 هم استفاده می‌شود اما برای عناوین The Last of Us: Part II و Ghost of Tsushima آماده نخواهد بود. این برند همچنین در نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn هم استفاده نمی‌شود گرچه لمپل گفت در آینده برای فرانچایزهایی که برروی پلتفرم‌های دیگری به غیر از PlayStation منتشر می‌کنند، این برند را خواهیم دید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *