کنسول و بازی

نینتندو چهار بازی جدید ماه مه 2020 به Switch Online اضافه کرد

شرکت نینتندو از اضافه شدن چهاربازی جدید به سرویس مشترکین Switch Online خبر داد. سرویس سوئیچ آنلاین به کاربران امکان می دهد تا بازی های سوئیچ را بر بستر آنلاین و همچنین تهیه کتابخانه ای با عنوان رایگان NES و SNES تجربه کنید.

عناوین اضافه شده ماه می 2020 شامل یک بازی NES و سه بازی SNES است. بازی NES شامل یک بازی اکشن اسطوره ای Tecmo Rygar بوده و بازی های SNES نیز شامل بازی تیراندازی عملی-تخیلی Wild Guns و Operation Logic Bomb است.

مهمترین بازی اضافه شده این سرویس آنلاین Panel de Pon است که هرگز در آمریکا منتشر نشده است. این یک بازی پازل کلاسیک SNES است که توسط Gunpei Yokoi طراحی شده، اما در خارج از ژاپن Tetris Attack نام داشت و سبک انیمه فانتزی آن با شخصیت های نینتندو از جزیره Yoshi جایگزین شد. گیم پلی Panel de Pon هیچ ارتباطی با Tetris ندارد و چرخش های بعدی روی فرمول Puzzle League نامیده می شد. خواص مختلف نینتندو مانند Pokémon ، Animal Crossing و دکتر Mario همه در عناوین متقاطع به نمایش در آمده است.

هر چهار بازی از طریق Nintendo Switch Online در تاریخ 20 ماه مه در دسترس خواهند بود. با اضافه شدن چهار بازی، تعداد بازی های سرویس Switch Online به 82 عنوان رسیده است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا