نرم افزار و اینترنت

گوگل ویژگی Sleep Habit Tracking و Night Notes را به برنامه Digital Wellbeing می آورد

گوگل در آینده تصمیم دارد که دو ویژگی جدید Sleep Habit Tracking و Night Notes را به اپلیکیشن Digital Wellbeing اضافه خواهد کرد. قابلیت اولبرای ردیابی عادات خواب کاربران استفاده خواهد شد. این قابلیت با بهره‌گیری از اپلیکیشن Google Clock و سنسورهای حرکتی گوشی، مشخص خواهد کرد که آیا شما خواب هستید یا نه. ضمن‌اینکه، اپلیکیشن‌های استفاده‌شده در رختخواب نیز با این قابلیت ردیابی خواهند شد.

قابلیت بعدی، گزینه‌ای است که گوگل در اختیار شما قرار خواهد داد تا میزان استفاده روزانه از گوشی را مشاهده کنید. این قابلیت، مدت‌زمان کار با هر اپلیکیشن، تعداد دفعات آنلاک‌ گوشی و کل زمان روشن بودن نمایشگر دستگاه را ردیابی خواهد کرد. قابلیت دیگر، Night Notes است که به شما اجازه خواهد داد تا هنگام رفتن به رختخواب، یادداشت‌های خودتان را بنویسید و صبح که بیدا می‌شوید، از شما خواهد پرسید که آیا می‌خواهید یادداشت‌تان را بخوانید یا نه.

کدهای پیدا‌شده نشان می‌دهند که این قابلیت با یک اپلیکیشن ناشناخته دیگر یکپارچه‌سازی عمیق شده است. توسعه ‌دهندگان XDA حدس می‌زنند که این اپلیکیشن ممکن است اپلیکیشن جدیدی باشد که گوگل هنوز آن را معرفی نکرده است. گوگل همچنین می‌خواهد امکان اشتراک‌‌گذاری داده‌ها با اپلیکیشن‌های شخص ثالث را برای Digital Wellbeing فراهم کند. ما امیدواریم که گوگل علاوه بر اپلیکیشن‌های خودش، به سایر اپلیکیشن‌ها هم اجازه دسترسی به اطلاعات را بدهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا