بدنبال معرفی از گوشی ریلمی ایکس 3 سوپرزوم، این برند از گوشی هوشمند جدید ریلمی 6 اس رونمایی کرده که دارای تراشه Helio G90T است. این گوشی قرار است با قیمت 200 یورو در اروپا به فروش برسد.

در پشت دستگاه شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه اصلی هستیم که از سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی ایزوسل GW1، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو و پرتره تشکیل شده است. در حفره بالای سمت چپ نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

دوربین اصلی همچنین از قابلیت هایی نظیر Super Nightscape 2.0, Chroma Boost و موارد دیگر پشتیبانی می کند. از سوی دیگر این گوشی توانایی فیلم برداری 4K را دارشته و از تصاویر تثبیت کننده فیلم UIS و UIS Max پشتیبانی می کند.

ریلمی 6 اس نمایشگر 90 هرتزی داشته و از پنل 6.5 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و پوشش گوریلا گلس 3 بهره می برند. نرم افزار بکاررفته می تواند به طور خودکار بین نرخ رفرش ریت 60 هرتزی و 90 هرتزی سوئیچ کند. این گوشی همچنین به پردازنده مدیاتک هلیو G90T با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از رابط کاربر realme UI مبتنی بر اندروید 10 بهره می برد.

از سوی دیگر باتری 4300 میلی آمپر ساعتی این دستگاه از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند و قادر است طی مدت 55 دقیقه باتری را به طور کامل شارژ کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *