آموزش

آموزش نحوه تغییر نام کاربری و نام نمایشی پروفایل در اینستاگرام

در اینستاگرام، هز زمان که بخواهید، می توانید نام کاربری و نام نمایشی حساب خود را در آن تغییر دهید. ما در اینجا نحوه اعمال تغییر آنها را به شما آموزش می دهیم. نام نمایش اینستاگرام و نام کاربری شما دو چیز جداگانه است. نام نمایشی شما در زیر نماد نمایه شما ظاهر می شود، و لازم نیست منحصر به فرد باشد. حتی می توانید emojis یا کاراکترهای ویژه ای را به آن بیافزایید.

از سوی دیگر، نام کاربری شما در بالای نمایه اینستاگرام ظاهر شده و اینشناسه منحصر به فرد شماست. این نمی تواند بیش از 30 کاراکترباشد و کاراکترهای ویژه در اینجا مجاز نیستند. فقط می توانید از حروف، اعداد یا زیرنویس ها استفاده کنید.

چگونه می توان نام نمایشی اینستاگرام خود را تغییر داد.

شما می توانید نام و مدیریت خود را از نمایه اینستاگرام خود تغییر دهید. برای اینکار ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را روی دستگاه اندروید یا آی او اس خود باز کنید و روی آیکون پروفایل در پایین سمت راست ضربه بزنید.

سپس روی Edit Profile کلیک کنید. روی کادر نوشتاری کنار Name ضربه بزنید و سپس روی نماد حذف (x) ضربه بزنید تا نام نمایشی فعلی حذف شود. حالا نام نمایشی مورد نظر خود تایپ کنید و پس از اتمام کار روی Done ضربه بزنید.

اینستاگرام شما را به پروفایلتان بازمی گرداند، جایی که نام نمایشی جدید خود را مشاهده خواهید کرد.

چگونه نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهیم.

تغییر اینستاگرام شما به راحتی امکان پذیر است، تا زمانی که نام کاربری مورد نظر شما، قبلاً توسط کاربری دیگری استفاده نشده باشد. همانند روش قبلی، وارد اینستاگرام شوید و سپس بر روی آیکون پروفایل کلیک کرده و روی Edit Profile کلیک کنید.

بر روی جعبه متن کنار برچسب Username ضربه زده و اکنون روی نماد X کلیک کنید تا تا نام کاربری فعلی خود را حذف کنید. نام کاربری جدید خود را وارد کنید ، و سپس روی Done ضربه بزنید.

اگر آن نام کاربری در دسترس نباشد، اپلیکیشن به شما می گوید. اگر در دسترس نیست، سعی کنید یک کاراکتری یا زیرنویس اضافه کنید، یا نام کاربری دیگری را انتخاب کنید. برای ارسال نام کاربری یکبار دیگر روی Done ضربه بزنید.

پس از پذیرش نام کاربری جدید ، به بخش Edit Profile باز خواهید گشت. دوباره روی Done ضربه بزنید. اکنون نام کاربری جدید شده خود را در بالای نمایه اینستاگرام خود مشاهده خواهید کرد. اگر تصمیم دارید به نام کاربری قدیمی خود برگردید، می توانید آن را برگردانید. اینستاگرام نام کاربری قبلی شما را به مدت 14 روز ذخیره می کند.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا