آموزش

آموزش تنظیم حساسیت Hey Google در اسپیکر یا نمایشگر هوشمند

دستیار Google ابزاری مفید است که به شما امکان می دهد خانه هوشمند خود را کنترل کنید، آب و هوا را بررسی کنید و موارد دیگر. متأسفانه، ممکن است در برخی از مکان شلوغ و پر سروصدا دستیار صوتی صدای کاربر را نشنود یا خیلی راحت فعال شود. راهکار این است که میزبان حساسیت واژه Hey Google یا OK Google را تنظیم کنید.

برای تغییر حساسیت Hey Google اسپیکر یا نمایشگر هوشمند، ابتدا برنامه Google Home را در دستگاه آیفون، آیپد یا اندروید خود دانلود و باز کنید. بعد روی آیکون Home که در سمت چپ دکمه میکروفون وجود داشته، ضربه بزنید.

از این قسمت اسپیکر یا نمایشگر هوشمندی که اقدام به تنظیم آن را داشته، انتخاب کنید و سپس روی نماد چرخ دنده در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا از منوی تنظیمات دستگاه باز شود.

به پایین بروید و گزینه Hey Google’ Sensitivity را انتخاب کنید.

به طور پیشفرض نوار لغزنده در مرکز و در حالت Default قرار گرفته است، ولی می توانید در پنج سطح از حداقل تا حداکثر حساسیت تنظیم کنید. پس از اینکه تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کردید، روی پیکان برگشت در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید تا به طور خودکار تنظیمات ذخیره شود.

تغییر حساسیت فقط مربوط به این دستگاه بوده و اگر می خواهید حساسیت دستگاه های دیگر را تنظیم کنید، کافیست که روی دکمه Adjust More Devices در پایین صفحه ضربه بزنید. لیستی از همه دستگاه های هوشمند گوگل متصل شده باز خواهد شد. دستگاه بعدی را که می خواهید تنظیم کرده، انتخاب کنید و سپس مراحل قبل را تکرار کنید.

اکنون که اسپیکر Google Home و Nest خود یا تنظیم حساسیت نمایشگر Hey Google را بلند یا پایین آورده اید، آن را امتحان کنید. همیشه می توانید به برنامه برگردید و تنظیم حساسیت را کم و بیشتر کنید تا به بهترین وجه نیازهای شما باشد.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا