چندی پیش شاهد رونمایی از گوشی می 10 اولترا در چشن ده سالگی شرکت شیائومی بودیم، که این شرکت تایید کرد، تنها در کشور چین عرضه می شود. درحالیکه نقطه قوت این گوشی جدید دوربین قدرتمند آن بوده، نباید صفحه نمایش خمیده 6.67 اینچی اولد با نرخ رفرش ریت 120 هرتز آن را فراموش کنیم. همانطور که معلوم شد، TCL سازنده پنل این گوشی خواهد بود و خبر آن در یک پست وبلاگ در Weibo به اشتراک گذاشته شده است.

صفحه نمایش Mi 10 Ultra می تواند از رنگ های کامل 10 بیتی بهره ببرد و همچنین از پشتیبانی +HDR10 برخوردار باشد. این نمایشگر همچنین از رنگ های کامل DCI-P3 را پوشش می دهد و نسبت کنتراست 5،000،000:1 و روشنایی حداکثر 1120 نیت را ارائه می دهد. در کنار نرخ تازه سازی 120 هرتز، صفحه نمایش در نسخه اولترا، از نرخ نمونه گیری لمسی 240 هرتز و سطح روشنایی 4096 در حالت خودکار پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به جبران حرکت MEMC و گواهینامه TUV Rheinland برای کاهش انتشار نور آبی اشاره کرد.

علاوه بر این، TCL همچنین اعلام کرد با تولید موفقیت آمیز اولین پنل LCD خود با یک چانه 2.4 میلی متر، به یک نقطه عطف جدید رسیده است. این باعث می شود باریکترین پیشنهاد در بازار، حدود 20 درصد کوچکتر از راه حل های موجود در فروشگاه TCL باشد. این موفقیت، پس از گذشت بیش از 2 سال از توسعه و استفاده از معماری COF حاصل شده است. هنوز مشخص نیست چه زمانی TCL این نمایشگر را به بازار عرضه می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *