گجت و پوشیدنی

اسپیکر بلوتوثی هواوی FreeGO معرفی شد

هواوی همچنان به طراحی محصولات “غیر گوشی هوشمند” ادامه می دهد. امروز طبق برنامه، از اسپیکر بلوتوثی قابل حمل FreeGO با قیمت 132 دلار در چین رونمایی کرد. طراحی اسپیکر قابل حمل بلوتوث Huawei FreeGo از یک گرامافون الهام گرفته شده است. این محصول در دو رنگ نقره‌ای ماه مانند و مشکی آتشفشانی براق در ابعاد 120 در 31 میلی‌متر طراحی شده و حمل و نقل آن بسیار آسان است.

همچنین قابلیت یک بار لمس را در خود جای داده که از دکمه مخصوصی با طراحی منحصربفرد بهره می‌برد. بدنه اسپیکر FreeGo از مواد نایاب معدنی و واحد فرکانسی آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و در نتیجه عملکرد صوتی شگفت انگیزی را رقم می‌زند. اسپیکر «فری گو» مجهز به NFC بوده که برای اتصال سریع از این پروتکل استفاده می‌شود. بنابراین مهم نیست در حال مکالمه هستید یا آهنگ گوش می‌کنید یا فیلم نگاه می‌کنید؛ در هر حال با اتصال اسپیکر به موبایل صدا پخش می‌شود.

اسپیکر از صدای چند جهته 360 درجه پشتیبانی می‌کند و تا 25 متر فضای داخلی را پوشش می‌دهد. صدای پخش شده به دلیل استفاده از فناوری full-duplex intercom مانند حرف زدن چهره به چهره، صاف و شفاف است. این اسپیکر از طریق کابل به رایانه وصل شده و نیازی به سازگاری ندارد.از این طریق اسپیکر شارژ هم می‌شود. با یک بار شارژ تا 10 ساعت عمر دارد و به دلیل داشتن شارژ سریع با 15 دقیقه شارژ تا دو ساعت می‌توان موسیقی شنید.

منبع
gizchina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا