اپل نسل هشتم آیپد را معرفی کرد. این تبلت 10.2 اینچی در بروزرسانی جدید سخت افزاری، حالا با پردازنده سریعتر A12 همراه بوده، ولی همچنان قیمت ارزان 329 دلار را حفظ کرده است. همچنین مشتریان آموزش می توانند آیپد جدید را با تخفیف 299 دلار تهیه کنند.

تراشه A12 با وعده عملکرد گرافیکی دو برابر، برای اولین بار قابلیت پردازش “موتور عصبی” اپل را به iPad سطح پایین خود آورده است. اپل می گوید که این مدل جدید هم به واسطه طراحی مشابه با نسل قبل همچنان با کیس‌ها و کیبورد اپل و لاجیتک سازگاری دارد.  همچنین مانند مدل قبلی همچنان با نسل اول Apple Pencil کار خواهد کرد.

آیپد نسل هشتم، سیستم عامل iPadOS 14 را اجرا می کند و قابلیت‌هایی مثل تبدیل متن نگارش شده توسط اپل پنسل به متن تایپ شده به همراه می‌آورد. متأسفانه، به نظر می رسد که اپل هنوز به جای پورت USB-C، از پورت Lightning اختصاصی خود در iPad جدید استفاده کرده و دارای یک دکمه Touch ID استاندارد است، چیزی که در مجموعه محصولات امروزی اپل به ندرت یافت می شود.

پاییز سال گذشته بود نسل هفتم آیپد با نمایشگر 9.7 اینچی عرضه شد ولی حالا نسل هشتم آیپد، مجهز به نمایشگر 10.2 اینچی است. به روزرسانی امسال نسبت به نسل قبل چشمگیر است، اگرچه قدرت پردازش اضافی به نظر می رسد یک مورد خوشایند باشد. این تبلت که 100 درصد از آلومینیوم بازیافتی تولید شده، میزبان دوربین 8 مگاپیکسلی است. آیپد جدید در رنگ های خاکستری، نقره ای و طلایی در هر دو حالت 32 و 128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. قیمت نسخه LTE این تبلت نیز 499 دلار اعلام شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *