موبایل و تبلت

سونی از دوربین فول فریم کامپکت A7C رونمایی کرد

سونی دوربین Alpha 7C را که با نام A7C نیز شناخته می شود، به بازار عرضه کرده که جدیدترین دوربین بدون آینه تمام فریم این شرکت است. تمرکز اصلی در اینجا اندازه است و سونی ادعا می کند که این کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم در بازار است. این دوربین جدید از یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی 35.2 میلی متری به همراه پردازنده تصویر Exmor R CMOS و حداکثر ایزو 51200 بهره می برد. دوربین مورد بحث با فعال بودن نوردهی خودکار توانایی عکسبرداری با نرخ 10 فریم بر ثانیه را داشته و فیلمبرداری را با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه یا رزولوشن 1080p و نرم 120 فریم بر ثانیه انجام می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به درگاه USB-C، وای‌فای و نمایشگر 3 اینچی 921000 نقطه‌ای LCD با قابلیت قرارگیری در زوایای مختلف اشاره کرد. سونی همچنین یک کیت لنز جدید سازگار با دوربین A7C توسعه داده که پس از نصب شدن روی آن به گفته سازنده «کوچکترین و سبک ترین دوربین فول فریم دنیا» را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این لنز 60-28میلیمتر و با گشودگی دیافراگم f/4-5.6 بوده و در حالت جمع شدن تنها 45 میلیمتر طول دارد.

A7C با قیمت 1799 دلار (فقط برای بدنه) به بازار عرضه خواهد شد که حدودا 200 دلار از نزدیک ترین محصول از لحاظ مشخصات یعنی دوربین A7 III سال ۲۰۱۸ ارزان تر است. البته A7 III حالا با قیمت کمتری قابل خریداری است و برای کاربرانی که منظره یاب بزرگ و ارگونومی برایشان در اولولیت است، گزینه بهتری خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا