موبایل و تبلت

سامسونگ از تبلت گلکسی تب اکتیو 3 رونمایی کرد

سامسونگ برای ایجاد یک تبلت همراه کارگران در ساختمان ها و مکان های مختلف، گوش داده است و از جدیدترین تبلت جان سخت خود با نام گلکسی تب اکتیو 3 رونمایی کرد. این تبلت با استفاده از کیس که درون جعبه قرار گرفته با سقوط از ارتفاع ۱.۵ متری آسیب نخواهد دید. همچنین در برابر گرد و غبار و آب IP68 مقاوم است.

نمایشگر 8 اینچی LCD آن برای کار با دستکش طراحی شده، اما اگر ضخامت دستکش ها بیش از حد باشد، می توان از S Pen با درجه IP68 برای پیمایش رابط کاربری استفاده کرد. گلکسی تب اکتیو 3 قدرت پردازشی خود را از طریق تراشه اگزینوس 9810 تامین می کند که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. به لحاظ نرم افزاری این تبلت به سیستم عامل اندروید 10 مجهز گشته و برای تجربه دسکتاپ مانند، از قابلیت DeX نیز پشتیبانی می کند.

احراز هویت بیومتریک با سنسور اثر انگشت یا تشخیص چهره انجام می شود. یک دوربین جلو 5 مگاپیکسلی برای تماس تصویری و همچنین یک دوربین مجهز به 13 مگاپیکسل در عقب برای عکاسی عمومی وجود دارد. این تبلت همچنین از یک باتری بزرگ 5050 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که می تواند توسط کاربر در حین حرکت خاموش شود. از سایر قابلیت های این تبلت می توان به پشتیبانی از شارژ سریع، پین‌های POGO، دکمه اختصاصی برای اجرای اپ‌های بیشتر استفاده شده، بهبود دوربین برای خواندن بهتر بارکدها، NFC و وای فای 6 اشاره کرد.

گلکسی تب اکتیو ۳ با در دو مدل LTE و WiFi از امروز در برخی از کشورهای از جمله کشورهای اروپایی و آسیایی به بازار عرضه می‌شود. سامسونگ قیمت این محصول را اعلام نکرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا