ساعت های هوشمند جدید Fossil Gen 5E نسخه های برابر سری 5 سال گذشته هستند، اما در اندازه های بیشتر و قیمت مقرون به صرفه تری ارائه می شوند. علاوه بر سه استایل 44 میلیمتری، Gen 5E جدید در اندازه 42 میلیمتری نیز عرضه شده که دارای صفحه نمایش 1.19 اینچی OLED است. هر دو اندازه Gen 5E با قیمت 249 دلار در مقایسه با 295 دلار قیمت پایه Gen 5 به فروش می رسد.

با این قیمت، شما همچنان بیشترین ویژگی های ساعت هوشمند موجود Wear OS را دریافت می کنید. ساعت های Gen 5E همراه با ویژگی های ردیابی خواب، صرفه جویی در مصرف باتری و تناسب اندام ارائه می شود. ساعت Gen 5E به یک میکروفون و اسپیکر مجهز بوده که به شما امکان می دهد از طریق گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS تماس بگیرید یا درخواست های گوگل اسیستنت را انجام دهید. آنها همچنین شامل پایش ضربان قلب و ردیابی فعالیت هستند.

از سوی دیگر این ساعت از تراشه کوالکام اسنپدراگون Waer 3100، یک گیگابایت حافظه رم و باتری 300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. همچنین از سرویس پرداخت های موبایلی از طریق NFC پشتیبانی می کند. در نهایت فضای ذخیره سازی در از 8 گیگابایت به 4 گیگابایت کاهش یافته و هیچ سنسور نور محیط، ارتفاع سنج و قطب نما وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *