کانن از دوربین 24 مگاپیکسلی EOS M50 Mark II با بروزرسانی جزئی نسبت به نسل قبل، رونمایی کرده است. بزرگترین تغییر، سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel است که اکنون امکان ردیابی مداوم چشم در ویدئو را فراهم می کند، نه فقط در برخی از حالت های ثابت مانند گذشته. این باعث می شود که مصاحبه یا ویدیو ساختن عملی تر شود (البته فقط با کیفیت HD و نه 4K) زیرا دوربین به تنهایی می تواند موضوع شما را در فوکوس نگه دارد.

همچنین می تواند ویدئویی عمودی را ضبط کند که می توانید با استفاده از اتصال تلفن هوشمند به صورت زنده در یوتیوب پخش کنید. برای ولاگرها، صفحه نمایش  flip-out، یک دکمه ضربه برای ضبط، به همراه ضربه برای فوکوس و یک تایمر خودکار فیلم را ارائه می دهد. در سمت عکس، اکنون EOS M50 II دارای یک گزینه شاتر الکترونیکی است. بهترین گزینه های جدید پشتیبانی وب کم با نرم افزار کمکی Canon’s EOS است.

سایر ویژگی ها ثابت مانده اند: فیلم 4K همچنان 1.5 برابر بار سنگین بوده و فقط از AF با قابلیت تشخیص کنتراست پشتیبانی می کند، در حالی که فیلم 1080p با فوکوس خودکار Dual Pixel کار می کند و حرکت آهسته را تا 120 فریم در ثانیه ضبط می کند. EOS M50 Mark II در اواخر نوامبر 2020 با قیمت 599 دلار (فقط بدنه) یا 699 دلار با لنز کیت 15-45 میلی متر f/3.5-6.3 وارد بازار می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *