کامپیوتر

رونمایی ایسوس از کروم باکس 4 با پردازنده نسل دهم اینتل

ایسوس از یک مینی کامیپوتر مبتنی بر سیستم عامل کروم اواس با نام کروم باکس 4 پرده برداری کرد. از نظر ظاهری، Chromebox 4 کاملاً شبیه نمونه قبلی خود (Chromebox 3) است. هر دو مشکی هستند که نشان ایسوس در وسط و لوگو کروم در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد. همچنین همان اندازه 5.85 در 5.85 در 1.58 اینچ را داشته، اما با این وجود تغییر بزرگی در داخل آن اعلام شده است. کروم باکس 4 مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل است که به گفته ایسوس، عملکرد سریعتر ، نرم و کارآمدتری” را به همراه خواهد داشت.

کاربران می توانند این کروم باکس جدید با یک پردازنده Intel Celeron 5205U یا سه پردازنده دیگر یعنی i3-10110U و i5-10210U یا i7-10510U پیکربندی کنند. برای مشخصات دیگر، می توانید Chromebox 4 را با 4 یا 8 گیگابایت حافظه (DDR4-SO-DIMM) و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی (از طریق M.2 SATA SSD) پیکربندی کنید. پورت های زیادی وجود دارد – از جمله HDMI 2.0 ،USB-C 3.2 Gen 1 (پشتیبانی از تحویل برق و DisplayPort) و USB 3.2 Gen 2 Type-A – که می تواند حداکثر سه نمایشگر 4K را همزمان پشتیبانی کند. این سیستم از Wi-Fi 6 باند 802.11ax پشتیبانی می کند و شامل یک فن است.

مانند سایر دستگاه های کروم OS، کروم باکس 4 از Google Play پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود از برنامه های اندروید به صورت بومی در دستگاه استفاده کنید. شما همچنین به صورت خودکار نرم افزار و به روزرسانی های امنیتی را دریافت خواهید کرد، بنابراین نیازی نیست زمانی را برای دانلود و راه اندازی مجدد اختصاص دهید که برای دستگاه های ویندوز یا مک انجام می دهید. کروم باکس 4 با قیمت 289 دلار در ماه دسامبر در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا