رپورتاژ آگهی

محبوب ترین بازی های ورزشی برای موبایل کدام اند؟

بازی‌های شبیه ساز ورزشی همیشه طرفداران خاص خود را داشته و مهم نیست که آن بازی در چه پلتفرمی منتشر می‌شود، به دلیل این‌که همیشه افراد متعددی هستند که آن‌ها را تهیه می‌کنند. این بازی‌ها در اکثر سبک‌های ورزشی ساخته می‌شوند و در فرآیند ساخت آن‌ها نیز از اکثر ورزشکاران آن رشته ورزشی برای موشن کپچر استفاده می‌شود تا به واقعیت نزدیک‌تر باشد. بازی‌های ورزشی معمولا با عوض شدن سال نسخه جدیدی از آن‌ها به بازار عرضه می‌شود که شامل آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی از آن بازی است. اما در بعضی مواقع تنها یک آپدیت از آن منتشر شده که فقط مدهای جدید و تغییر و تحولات یک سال اخیر را به نسخه فعلی اضافه می‌کند. ما در این مطلب به سراغ محبوب‌ترین بازی‌های ورزشی پلتفرم موبایل رفته‌ایم تا معرفی کوتاهی از آن‌ها برای شما داشته باشیم.

F1 Mobile Racing

اگر به سبک اتومبیل رانی و مسابقات هیجان‌انگیز پر سرعت علاقه دارید بازی F1 Mobile Racing می‌تواند یکی از گزینه‌های پیش روی شما باشد. مسابقات فرمول یک که کمپانی Codemasters Software Company Ltd آن را منتشر کرده است به صورت رایگان در فروشگاه‌های اندروید و آیفون برای دانلود قرار داده شده است. شما در این بازی می‌توانید در مدهای مختلف به رقابت با سایرین بپردازید و خود را در چالشی نفس گیر در حالی که ساعت‌ها مشغول بازی کردن هستید، پیدا کنید. این بازی از ۱۰ تیم تشکیل شده و به‌همراه ۲۰ راننده از فصل آخر مسابقات فرمول ۱ به صورت رسمی لایسنس شده است. شما می‌توانید از اولین سطح شروع کرده و کم کم با پیشروی و پیروزی در مسابقات سطح خود را افزایش داده تا به بهترین ماشین‌ها و رانندگان دست پیدا کنید. بازی F1 Mobile Racing با یک گرافیک خیره کننده به همراه کنترل لمسی نسبتا خوب قرار است شما را ساعت‌ها سرگرم بازی کردن کند. پس اگر به سبک اتومبیل رانی علاقه‌مند هستید، می‌توانید این بازی را برای پلتفرم موبایل به‌صورت رایگان دانلود کنید یا به سایت اصلی آن www.f1mobileracing.com بروید و بازی کنید.

eFootball PES 2021

کمتر کسی را می‌شود مثال زد که تا به‌حال بازی فوتبال را تجربه نکرده باشد. حال این‌که این بازی ساخته کمپانی قدیمی و معروف یعنی Konami باشد. بازی PES که نسخه جدید آن به‌نام eFootball PES 2021 برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده، آمده که امسال رقیب دیرینه خود یعنی FIFA را شکست دهد. این بازی با لایسنس کردن اکثر تیم‌های معروف، مکانیزم منحصر به‌فرد در گیم پلی، صداگذاری و در نهایت گرافیکی کنسولی توانسته به‌جز طرفداران قدیمی و همیشگی خود تعداد زیادی هوادار جدید نیز پیدا کند. کنترل این بازی بر روی صفحه نمایش‌های موبایل به صورت نسبتا بی‌نقص بهینه شده است تا بهترین تجربه را برای کاربر به‌وجود بیاورد. در این بازی می‌توانید از مدهای مختلف هرکدام را که مایل هستید انتخاب کرده و خود را درگیر مسابقات هیجان انگیز جهانی کنید. فقط یک نکته این‌که بازی eFootball PES 2021 برای تجربه نیاز به دسترسی همیشگی کاربر به اینترنت دارد. اگر شما هم به فوتبال علاقه‌مند هستید می‌توانید این بازی را از فروشگاه‌های اندروید و آیفون به‌صورت رایگان دانلود کنید  و یا برای آشنایی بیشتر با انواع بازی های کامپیوتری به سایت www.gamesgames.com سر بزنید.به طور مثال بازی Fortnite یا به فارسی قلعه پلیدی یک بازی اکشن است که توسط کمپانی معروف Epic Games خلق شده و در سال 2017 منتشر شده است همچنین فورتنایت برای شما یک وی باکس استارتر پک آماده کرده است که در آن یک لباس – یک کوله پشتی – و از همه مهمتر 600 وی باکس برای خرید های دیگر شما در بازی وجود دارد که شما میتوانید به آسانی از طریق همین صفحه بر روی بسته خرید استارتر پک فورتنایت کلیک کنید و آنرا تهیه کنید. در واقع وی باکس فورتنایت مانند یک راه میانبر برای شما عمل میکند.

و علاوه بر این اپیک گیم برای بازیکنان فورتنایت یک بسته بتل پس فورتنایت نیز آماده کرده است که در هر آپدیت و با شروع هر فصل از بازی یک بسته بتل فورتنایت را در اختیار بازیکنان میگذارد.خرید تجهیزات در فورتنایت از طریق v bucks فورتنایت امکان پذیر است، همچنین شما با بروز رسانی سلاح های خود شاهد بهبود کیفیت بازیتان و افزایش ماموریت های خود در فورتنایت خواهید بود.

NBA LIVE Mobile Basketball

بسکتبال یکی دیگر از آن بازی‌هایی است که به سختی می‌شود نبود آن بر روی موبایل خود را تحمل کرد، مخصوصا اگر از طرفداران دوآتشه این رشته ورزشی باشید. بازی بسکتبال هم توسط دو کمپانی بزرگ برای پلتفرم‌های اندروید و ios منتشر شده است که به‌راحتی با یک نگاه به فروشگاه اندروید و بررسی امتیازهای داده شده، می‌تواند برتری NBA LIVE Mobile Basketball را نسبت به رقیب خود یعنی NBA 2K Mobile Basketball به‌وضوح دید. شما در این بازی با بازی‌کنان آماتور شروع کرده و به‌تدریج با پیشروی در آن امتیاز کسب کرده و سطح خود را بالا می‌برید. این بازی از مدهای مختلفی نظیر Live Event، Head-to-Head و حالت استاندارد تشکیل شده که می‌توانید هرکدام را انتخاب کرده و وارد مسابقه شوید.NBA LIVE Mobile Basketball از گرافیک نسبتا قابل قبولی برخوردار است و کنترل آن به‌نحوی طراحی شده که بر روی پلتفرم موبایل ساده‌تر به‌نظر برسد که همین امر هم موجب جذاب‌تر شدن آن نسبت به کنسول شده است. این بازی توسط کمپانی پرآوزه یعنی ELECTRONIC ARTS به صورت رایگان به‌همراه پرداخت‌های درون برنامه‌ای منتشر شده است.

می‌دانیم که بازی‌های ورزشی متعددی بر روی پلتفرم موبایل ساخته و منتشر شده است .که یکسری از آنها در سایت های معتبرایرانی که در حوزه ی بازی اختصاصی فعالیت میکنند مانند سایت خرید جم و محصولات بازی آسان جم که میتوانید از آن دیدن کنید. به نظر شما چه بازی محبوب دیگری را در این سه رشته ورزشی می‌توان مثال زد که ارزش تجربه کردن داشته باشند؟

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا