موبایل و تبلت
موضوعات داغ

پوکو M3 با باتری 6000 میلی آمپری ساعتی معرفی شد

پس از درز تیزرهای مختلف، سرانجام گوشی هوشمند Poco M3 معرفی شد و به سومین عضو مقرون به صرفه ترین سری این شرکت تبدیل می شود. بزرگترین تغییر در POCO M3 در مقایسه با مدل قبلی، طراحی قاب پشتی است. این برند در مدل جدید کاملاً طراحی جدیدی را ایجاد کرده و آن را بیشتر قابل شناسایی و جوان پسند می کند.

در واقع، این نوع طراحی در چنین مدل های ارزان قیمت دیده نمی شود، و پوکو M3 را به گزینه ای تازه کننده در میان رقبای ارزان قیمت خود تبدیل کرده است. محفظه دوربین مستطیلی مانند سایر مدل های مقرون به صرفه در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است، با این حال، ماژول دوربین در داخل یک محفظه بزرگتر، سیاه و سفید و آرم POCO در سمت راست آن قرار می گیرد.

پوکو M3 دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و پوشش محافظ گوریلا گلس 3 است. این گوشی همچنین دارای گواهی TUV Rheinland’s Low Blue Light Certificate است. سنسور اثر انگشت در کنار قرار گرفته و شما همچنین می توانید یک فرستنده مادون قرمز، بلندگوهای دوتایی و جک هدفون 3.5 میلی متری روی دستگاه داشته باشید. پوکو M3 در رنگ های زرد، آبی سرد و مشکی عرضه می شود.

قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 662 با سرعت کلاک 2.0 گیگابایت تامین کرده که با 4 گیگابایت جافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. توجه داشته باشید که مدل قبلی POCO M2 دارای تراشه مدیاتک Helio G80 بود. یکی از بزرگترین نکات قابل توجه در مورد سخت افزار، باتری فوق العاده بزرگ داخل آن است. پوکو M3 دارای یک باتری عظیم 6000 میلی آمپری است که پوکو ادعا می کند تا 5 روز استفاده سبک، 3 روز استفاده متوسط و یک و نیم روز استفاده سنگین دارد. این یک پیشرفت قابل توجه از باتری 5000 میلی آمپری موجود در POCO M2 است.

آنچه تعجب آور است این است که پوکو موفق شده وزن خود را با M2 برابر نگه دارد. بنابراین این دستگاه 198 گرم وزن داشته که دقیقاً همان M2 است. اما ضخامت کمی به 9.6 میلی متر افزایش می یابد. توجه داشته باشید که این تلفن هنوز هم فقط از شارژ 18 وات پشتیبانی می کند، بنابراین شارژ کامل این دستگاه باید آهسته کند.

پوکو در مدل جدید خود در بخش دوربین تغییرات اساسی ایجاد کرده است. این برند تصمیم گرفت سنسور اولتراواید را از پوکو M3 خارج کند و به جای تنظیم دوربین چهارگانه که در مدل قبلی، از یک تنظیم دوربین سه گانه استفاده کند. اما برای جبران از دست دادن حسگر دوربین مهم، پوکو M3 با یک دوربین اصلی بزرگ 48 مگاپیکسلی f/1.79 همراه است. همچنین یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. در قسمت جلوی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی f/2.0 دریافت می کنید. پوکو M3 با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 12 در تاریخ 27 نوامبر عرضه شود. مدل 4/64 گیگابایتی 129 دلار و مدل 4/128 گیگابایتی نیز 149 دلار قیمت دارد.

منبع
gizmochinagsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا