گجت و پوشیدنی

شیائومی از ساعت هوشمند ردمی واچ رونمایی کرد

بدنبال معرفی سری ردمی نوت 9 5G، شیائومی از اولین ساعت هوشمند این برند با نام ردمی واچ در چین پرده برداری کرد. این یک ساعت هوشمند مستطیلی بوده که با مجموعه معمول تناسب اندام، ضربان قلب و پایش خواب همراه با برچسب قیمت فوق العاده مقرون به صرفه است. ردمی واچ دارای صفحه نمایش 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 پیکسل و پوشش شیشه ای 2.5 بعدی است. شما می توانید از بین رنگ های سیاه ، سفید و آبی تیره برای ساعت با بند ساعت سیلیکونی متناسب که در گزینه های صورتی و سبز نیز موجود بوده، انتخاب کنید.

بیش از 120 ساعت واچ فیس وجود دارد که می توانید با استفاده از برنامه Mi Fit آنها را استفاده کنید. همچنین برای فعال نگه داشتن شما، آرایه استاندارد حالت های ورزشی را دریافت می کنید. Redmi Watch از طریق بلوتوث 5.0 BLE جفت می شود و همچنین دارای NFC است. از سوی دیگر، تا 50 متر زیر آب دوام داشته و فقط 35 گرم وزن دارد.

عمر باتری با استفاده معمولی 7 روز و با روشن بودن حالت صرفه جویی در مصرف انرژی 12 روز است. از طریق یک گهواره اختصاصی شارژ می شود و شارژ کامل آن 2 ساعت طول می کشد. Redmi Watch با قیمت 299 یوان (45 دلار) به فروش می رسد، اگرچه در پیشنهادی محدود با قیمت 269 یوان (40 دلار) ارائه می شود. فروش در چین در تاریخ 1 دسامبر آغاز می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا