موبایل و تبلت

سامسونگ تیزرهایی از گوشی تاشوی خود را منتشر کرد

در وبلاگ سامسونگ دیسپلی، این شرکت دو طرح از دستگاه های جدید را منتشر کرده است که می تواند به طور واقعی در سال های آینده به عنوان یک دستگاه واقعی سامسونگ وارد شود. در تصویر اول، دستگاهی با صفحه نمایش سه قسمی ، Galaxy Fold را دوباره تصور می کند. این طراحی جدید نیاز Fold به یک نمایشگر خارجی را برطرف می کند، زیرا می تواند تا یک سوم رد پای بازشده آن برابر شود و فقط از قسمت بالای صفحه استفاده کند. آرم کوچک در پایین طرح “Samsung OLED” را نشان می دهد.

نقاشی بعدی یک صفحه نمایش قابل چرخش را تصور می کند که به اندازه یک لوله قرار می گیرد. در این کانسپت سامسونگ به دستگاه دیگری نیز اشاره کرده است که صفحه نمایش قابل رول شدن دارد. این محصول در اصل دارای بدنه استوانه‌ای بلند است و صفحه نمایش انعطاف پذیر رول شده ای دارد که از آن بیرون آمده است. تصویری که توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که این محصول بیشتر برای حرفه‌ای‌ها و افرادی که به یک دستگاه قابل حمل و نمایشگر بزرگ نیاز دارند، طراحی شده است.

متاسفانه، در حال حاضر اطلاعات زیادی نداریم و سامسونگ از افشای اطلاعات اضافی در مورد این دستگاه‌ها نیز خودداری کرده است. این شرکت طرح‌های ابتکاری زیادی را در نظر دارد و ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد چنین گوشی هایی باشیم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا