گجت و پوشیدنی

سامسونگ از هندزفری بیسیم Level U2 رونمایی کرد

سامسونگ به تازگی از هندزفری جدید بیسیم Level U2 رونمایی کرده است. این هندزفری قرار است در بازار کره جنوبی و برخی دیگر از بازارها عرضه شود. معمولاً محصولات صوتی سالانه به ارتقا نیازی ندارند. اما با ورود بیشتر شرکت های گوشی های هوشمند به این بخش، رقابت شدید شد و بنابراین، برندها در یک بازه زمانی کوتاه شروع به به روزرسانی نمونه کارهای خود کردند.

در نتیجه، ایربادزهای بی سیم معروف به TWS اکنون ارزان تر از همیشه شده اند. از این رو، مشتریان بیشتری آنها را به هندزفری های بلوتوثی به سبک بند گردن ترجیح می دهند. با وجود این، سامسونگ Level U2 را بعد از این همه سال عرضه کرده است. این محصول صوتی جدید در حال حاضر با قیمت (50 دلار) در کره جنوبی در دسترس است.

هندزفری بیسیم Level U2 از درایورهای 12 میلی متری بهره گرفته و از طریق بلوتوث 5.0 به هم متصل می شوند. همچنین از پروفایل های صوتی HFP ، HSP  A2DP ، AVRCP و Samsung Scaleble Codec پشتیبانی می کند. مورد آخر فقط با تلفن های هوشمند و تبلت های سامسونگ با مجهز به سیستم عامل اندروید 7.0 یا بالاتر سازگار است.

وزن این محصول 41.5 گرم است و از سمت راست دارای 4 دکمه ریموت کنترل است. نرخ آمپدانس این هندزفری 32 اهم و فرکانس آن 20000 هرتز است. به ادعای شرکت باتری این هندزفری تا 18 ساعت پخش موسیقی یا 13 ساعت مکالمه با شارژ کامل را ارائه می دهد. نکته آخر اینکه این باتری از طریق پورت USB Type-C شارژ می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا