شیائومی به تازگی از قفل درب هوشمند Aqara D100 با پشتیبانی از برنامه HomeKit و MIJIA به بازار عرضه کرده است. این محصول هم اکنون با قیمت 288 دلار در دسترس است. قفل درب هوشمند Aqara D100 دارای دسته درب افقی سنتی نیست که باعث کاهش مراحل فشار دادن و کشیدن می شود. پس از شناسایی اثر انگشت با انگشت شست می توان آن را باز کرد و روند کار را کوتاه تر می کند.

طبق توضیحات رسمی، قفل درب هوشمند Aqara D100 از تراشه های امنیتی دوگانه اپل و شیائومی استفاده می کند، به این معنی که می توان آن را به سیستم عامل های IoT خانه هوشمند Apple HomeKit و Mijia متصل کرد. در تشخیص اثر انگشت از ماژول تشخیص اثر انگشت نیمه هادی سه بعدی شرکت PB سوئدی با الگوریتم تشخیص اثر انگشت با درجه مالی استفاده می شود.

به منظور تسهیل نیازهای کاربران مختلف در کل خانواده، D100 دارای هفت روش مختلف باز کردن قفل است. قفل گذرواژه یکبار مصرف/دوره ای می تواند برای خدمات در محل با پرسنل نگهداری راحت و پرستار بچه استفاده شود، باز کردن قفل NFC برای افراد مسن و کودکان دارای اثر انگشت کم عمق مناسب است و عملکرد NFC از تلفن های همراه/باندهای سازگار شیائومی و کارت های NFC Aqara پشتیبانی می کند. علاوه بر این، سیلندر قفل سنتی این قفل درب، یک سیلندر سطح C را ارائه می کند، که دارای قابلیت ضد قفل آنتی تکنیکال است.

قفل هوشمند Aqara D100 متفاوت از موتورهای سنتی، موتور را در بدنه قفل تعبیه کرده که سرعت پاسخ دهی بدنه قفل را تا حد زیادی بهبود می بخشد. طبق آزمایشات Greenmi Lab، زمان باز کردن قفل D100 می تواند به سرعت 1 ثانیه باشد. طبق توضیحات رسمی، این قفل هوشمند به یک باتری دو سلولی مجهز است و تا 12 ماه دوام می آورد. یک رابط نوع C روی درب وجود دارد که می تواند مستقیماً شارژ شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *