فناوری

مایکروسافت به جلسات مجازی براساس زبان بدن امتیاز می دهد

شاید در آینده مجبور نباشید بیش از اندازه جلسات غیرضروری شرکت‌ها را تحمل کنید. GeekWire حق ثبت اختراع مربوط به مایکروسافت را برای بینش سیستم رایانه پیدا کرده که به جلسات مجازی شرکت‌ها براساس زبان بدن، حالات صورت شرکت کننده‌ها، تعداد حاضران و حتی شرایط محیط مانند زمان روز و دما امتیاز می‌دهد.

به عنوان مثال، اگر مردم حواسشان متمرکز بر تلفن‌های همراهشان می‌شود و از جزئیات جلسه پرت می‌شود، سازمان‌دهندگان متوجه می‌شوند این جلسه، جلسه مفیدی نیست حتی اگر آنها خودشان نتوانند در جلسه مجازی حاضر باشند. این فناوری می تواند در جلسات مجازی و (در نهایت) حضوری اعمال شود و از ترکیبی از دوربین ها و حسگرها برای اجتماعات فیزیکی استفاده کند. این حتی احتمال یک جلسه مفید را پیش بینی می کند و در صورت احتمال لغو یک جلسه، زمان، مکان و افراد دیگری را برای برگزاری آن جلسه پیشنهاد می‌دهد.

این فقط یک حق اختیاع اپلیکیشن است و هیچ قطعیتی وجود ندارد که مایکروسافت از این فناوری استفاده کند. GeekWire افزود که هیچ اشاره ای به حفاظت از حریم خصوصی نشده است و ویژگی “امتیاز بهره‌وری” مایکروسافت 365 که در ماه اکتبر معرفی شد انتقاداتی را به اتهام امکان نظارت بر محیط کار برانگیخته است. مایکروسافت باید از حریم خصوصی محافظت کند و به کارگران اطمینان دهد که به دلیل بررسی پیام‌های متنی اخراج نمی شوند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا