گوگل پس از کمی تأخیر، چند ماه پیش به طور رسمی جدیدترین سیستم عامل اندروید 11 را عرضه کرد. بلافاصله پس از آن، بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند برنامه خود را برای عرضه این نسخه جدید اعلام کردند. به گزارش اکسپریابلاگ، اکنون، سونی نقشه راه عرضه سیستم عامل اندروید 11 را برای گوشی های هوشمند خود تأیید کرده است. طبق آنچه این شرکت فاش کرده است، عرضه این به روزرسانی از این ماه آغاز می شود و اولین دستگاهی که آن را دریافت می کند Sony Xperia 1 II است.

همراه با نسخه جدیدتر اندروید، این گوشی هوشمند همچنین از ضبط فیلم آهسته در 4K HDR با سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. با این حال، Xperia 1 II تنها تلفن هوشمندی است که امسال به روزرسانی شده است. دو گوشی هوشمند دیگر این شرکت – Xperia 5 II و Xperia 10 II تا پایان ژانویه 2021 به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کنند. یک ماه پس از آن، در فوریه 2021، گوشی های هوشمند سال گذشته – Xperia 1 و Xperia 1 جدیدترین بروزرسانی را دریافت می کنند.

این شرکت اطلاعاتی در مورد گوشی های هوشمند دیگر دریافت کننده به روز رسانی ارائه نکرده است. دلیل این امر این است که سونی قصد ندارد به روزرسانی اندروید 11 را برای هیچ دستگاه دیگری منتشر کند. در همین حال، گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد این شرکت ژاپنی در حال کار بر روی جانشین گوشی های هوشمند Xperia 1 II و Xperia 10 II است که انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2021 معرفی شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *