نرم افزار و اینترنت

سامسونگ از بهبودهای جدید Bixby نظیر پشتیبانی از DeX خبر داد

دستیار دیجیتال سامسونگ ، بیکسبی، بدون شک نتوانسته است با اکثر مصرف کنندگان ارتباط برقرار کند، اما این شرکت هنوز آماده نیست که از آن دست بکشد. امروز، سامسونگ تعدادی از پیشرفت های جدید در Bixby را با تمرکز بر تغییرات رابط کاربری اپلیکیشن در گوشی های گلکسی، معرفی کرد.

دستیار بیکسبی حالا دارای رابط کاربری جدید است و سامسونگ برای بهبود خوانایی، زمینه آبی تیره را با تم روشن یا تاریک بر اساس تم سیستم کاربر جایگزین کرده است. علاوه بر این، رابط کاربری صفحه اصلی برای سهولت در کشف محتوای برنامه ارائه شده توسط برنامه های پیمایشی عمودی و افقی، دوباره طراحی شده است. سامسونگ همچنین پیشنهادات Bixby را با دستورات صوتی براساس الگوهای استفاده از آنها و توصیه های برنامه های شخصی تر ، برای هر کاربر تنظیم کرده است.

تغییر قابل توجه دیگر در طراحی Bixby مربوط به رابط کاربری دستورات صوتی است. هنگامی که Bixby را از طریق صدا یا دکمه  power/Bixby احضار می کنید، دستیار اکنون فقط یک سوم پایین صفحه را به جای کل صفحه نمایش اشغال می کند. این امر در راستای آنچه سایر دستیارهای دیجیتال انجام داده اند، دنبال می شود و منجر به ایجاد وقفه در روند کار شما می شود.

سرانجام ، سامسونگ اعلام کرد که Bixby اکنون در DeX، رابط کاربری دسکتاپ برای تلفن های گلکسی خود پشتیبانی می شود. هنگامی که تلفن شما به نمایشگر خارجی متصل است می توانید از دستیار دیجیتال در صفحه بزرگتر استفاده کنید، بنابراین ویژگی های آن در دسترس تر هستند. در حالی که سامسونگ می گوید این تغییرات “به Bixby جدید وارد می شود”، برخی از این پیشرفت ها ممکن است از قبل برای شما در دسترس باشد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا