گجت و پوشیدنی

ریزر از ایربادز Razer Hammerhead True Wireless Pro معرفی کرد

ریزر، شرکتی که به ساخت دستگاه ها و لوازم جانبی مخصوص گیمینگ شهرت داشته، هم اکنون محصولات صوتی جدیدی را در بازار عرضه کرده است. امروز، این شرکت نسخه جدیدی از ایربادز Hammerhead خود را با نام Razer Hammerhead True Wireless Pro عرضه کرده است. همانطور که از نام آن مشخص است ، این یک جانشین ارتقا یافته برای ایربادز Hammer TWS است که سال گذشته عرضه شد. ایربادز بی سیم ریزر، با پشتیبانی از حدف نویز فعال (ANC)، صدای THX و حالت تأخیر کم برای بازی ها برخوردار هستند.

نکته برجسته این محصول، گواهینامه THX است که صدای “با کیفیت بالا” را با توجه ویژه به دامنه فرکانس و پاسخ ارائه می دهد. همچنین جزئیات صوتی و بیس عمیق را اضافه می کند. این محصول همچنین با یک ویژگی جداسازی صدا بسیار زیاد همراه است، کاری که این شرکت موفق شد از طریق طراحی داخل گوش و طیف گسترده ای از نکات گوش ارائه دهد تا بتواند انواع بیشتری از اشکال گوش را متناسب کند. علاوه بر این، این شرکت مجموعه ای از نکات Comply foam را ارائه می دهد.

برای فعال کردن حالت بازی با تأخیر کم، کاربر فقط باید دکمه را فشار دهد و سپس تاخیر را به 60 میلی ثانیه کاهش می دهد. طبق گفته شرکت، این حالت 50 برابر سریعتر واکنش نشان می دهد، زیرا صدا و فیلم بهتر همگام سازی می شوند. در مقایسه با سایر ایرباد های موجود در بازار، عمر باتری در این محصول TWS ناامید کننده است. این فقط چهار ساعت استفاده با یک بار شارژ و چهار ساعت دیگر استفاده با کیف شارژ را ارائه می دهد.

Razer Hammerhead True Wireless Pro اکنون با قیمت 199.99 دلار از طریق وب سایت رسمی شرکت Razer.com برای خرید در دسترس است. اواخر این ماه از طریق خرده فروشان دیگر در دسترس خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا