موبایل و تبلت

ریلمی X50 پرو آپدیت پایدار اندروید 11 را دریافت کرد

همانطور که بخاطر دارید، در ماه جولای، اولین برنامه بتای اندروید 11 و در ماه سپتامبر پیش نمایش آن برای گوشی ریلمی ایکس 50 پرو ارائه شد. اکنون ریلمی نسخه پایدار بروزرسانی اندروید 11 و رابط کاربری Realme UI 2.0 را برای ریلمی ایکس 50 پرو 5G منتشر کرده است. Realme UI 2.0 روی سه جنبه تمرکز دارد: خلاقیت، اجتماعی بودن و بهره وری. علاوه بر رابط کاربری جدید، از ویژگی های جدیدی مانند Dual Mode Music Share, Subtitle Stitching, Private Space, Invisible Door, and Floating Window برخوردار بود.

این بروزرسانی دارای شناسه نرم افزاری RMX2076PU_11.C.16 است و در حال حاضر برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس است و در صورت عدم کشف اشکال عمده، چند روز دیگر پخش گسترده تری آغاز خواهد شد. با این حال، کسانی که بخشی از برنامه بتا/دسترسی سریع هستند، به روزرسانی Realme UI 2.0 را بلافاصله دریافت می کنند. اما لازم به ذکر است که به روزرسانی در حال حاضر فقط در هند ادامه دارد و بازارهای دیگر بعداً آن را دریافت می کنند.

X50 Pro 5G اولین گوشی هوشمندی است که از Realme UI 2.0 بهره می برد و گوشی بعدی می تواند Narzo 20 باشد که ماه گذشته به روزرسانی دسترسی زودرس Realme UI 2.0 را دریافت کرد. پس از آن، این Realme 7 Pro خواهد بود که به روزرسانی پایدار را دریافت می کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا