سایت DxOMark به تازگی دوربین اصلی گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 2 را مورد بررسی قرار دادند. دوربین اصلی این گوشی تقربیا با وان پلاس نورد برابری کرده و حتی در رتبه بندی پرچمداران و میان رده هایی نظیر پیکسل 4a پایین تر است. طبق گزارش DxOMark، گلکسی زد فولد 2 نمره کلی 109 را کسب می کند. لازم به ذکر است که دوربین سه گانه دستگاه در بین 110 امتیاز شیائومی می 9 پرچمدار 2019 و حتی گوگل پیکسل 4a با امتیاز 111 قرار دارد. این گوشی در بخش عکسبرداری، فیلمبرداری و بزرگنمایی به ترتیب امتیاز 108، 102 و 63 را کسب کرده است.

همچنین ، گلکسی زد فولد 2 فقط یک امتیاز بالاتر از 108 نمره وان پلاس نورد است. قابل درک است که مقایسه یک پرچمدار تاشو با یک دستگاه میان رده آزار دهنده است. اما با مشاهده نمرات و رتبه بندی DXOMARK ، به درستی ذکر شده است. به هر حال، گزارش می گوید که دستگاه اغلب جزئیات تصاویر لنز اصلی را ندارد. علاوه بر این، در شرایط کم نور و فضای داخلی از مشکلات نویز و فوکوس خودکار رنج می برد.

این مورد با توجه به داشتن دیافراگم f/1.8 بازتر در دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، تعجب آور است. اساساً، هرچه دیافراگم لنز بیشتر باشد، نور بیشتری می تواند جمع کند و تصاویر با کیفیت عالی تولید کند. دستگاه همچنین دارای چند مورد دیگر Artifact (اثرات قابل مشاهده تصویری است که در زندگی واقعی وجود ندارد) مانند تغییر رنگ و غیره. گفته می شود که دوربین های عقب دستگاه دارای برخی موارد مثبت مانند نوردهی خوب، تصاویر رنگی واضح، زاویه دید لنز فوق عریض گسترده، تعادل رنگ سفید و تثبیت کننده در فیلم های استاتیک است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *