سخت افزار

اپل TV جدید با تراشه A12Z Bionic در راه است

براساس گزارشات، اپل تصمیم دارد که 8 دسامبر محصولات جدیدش را روانه بازار کند و اگر آخرین درزها صحت داشته باشد، یکی از آنها مدل Apple TV 2020 خواهد بود. انتظار می رود دستگاه جدید با تراشه به روز شده و فضای ذخیره سازی برای پخش بهتر در بازار عرضه شود. طبق شایعات منتشر شده از سوی LeaksApplePro، دستگاه اپل TV جدید مجهز به تراشه A12Z Bionic خواهد بود که این همان تراشه ای است که قدرت پردازشی iPad Pro 2020 را تأمین می کند. این پردازنده جدید می تواند یک پیشرفت قابل توجه نسبت به A10X Fusion SoC در مدل فعلی (نسل پنجم) باشد.

شایان ذکر است که گزارش های قبلی به تراشه A12X اشاره داشتند که دارای هسته GPU کمتر از A12Z است. اما به نظر می رسد که اپل می خواهد آن را با یک پردازنده گرافیکی 8 هسته ای یک درجه بالا ببرد، و این ، همراه با رم 6 گیگابایتی، باید یک تجربه بدون مشکل را تضمین کند. علاوه بر این ، دستگاه استریم اپل احتمالا در دو نسخه فضای ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایت ارائه شده که با اشتراک اپل فیتنس پلاس همراه خواهد بود.

در مورد طراحی، گزارش های قبلی نشان می دهد که Apple TV 2020 شباهت زیادی به نسخه قبلی دارد. با این حال، تمرکز در داخل دستگاه خواهد بود. به همراه A12Z، جعبه جریان نسل ششم به احتمال زیاد دارای یک محلول خنک کننده با یک مخزن گرما است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا