لپ تاپ

رونمایی اچ‌پی از لپ‌تاپ‌های جدید سری EliteBook 800 و ZBook Firefly

اچ پی امروز از نسل جدید لپ تاپ های سری EliteBook 800 و ZBook Firefly پرده برداری کرد. تمامی این لپ تاپ شامل مواردی همچون پردازنده نسل یازدهم اینتل تایگر لیک، گرافیک یکپارچه Iris Xe، رابط تاندربولت 4 و اتصالات 4G و 5G هستند.

سری EliteBook 800 G8 در سه نسخه 13، 14 و 15.6 اینچی عرضه می شود. همچنین یک مدل HP EliteBook x360 830 G8 وجود دارد که از لولا 360 درجه و صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی بهره می برد. هر سه لپ تاپ مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل هستند و سیستم های مجهز به نسل یازدهم اینتل vPro قرار است ماه ژانویه 2021 عرضه شوند. همه آنها از کارت گرافیک Intel Iris Xe برخوردار هستند، با این حال در مدل 15.6 اینچی می توانید گرافیک قدرتمندتر NVIDIA GeForce MX450 را انتخاب کنید.

پیکربندی های انتخاب شده از سری EliteBook 800 G8 مطابق با الزامات Intel Evo Platform است، به این معنی که آنها با آزمایشات مربوط به پاسخگویی، دوام باتری، شارژ سریع و بیدار شدن سریع مواجه می شوند. EliteBook x360 830 G8 همچنین دارای یک HP قلم قابل شارژ اکتیو G3 اختیاری است که دارای یک هشدار مجاورت است که به شما اجازه می دهد در صورت پشت قلم گذاشتن قلم، بدانید.

HP ZBook Firefly G8 دارای دو گزینه سایز 14 اینچ و 15.6 اینچ است. طبق گفته اچ پی، آنها قدرت کافی برای طراحی کارهای دو بعدی و بررسی کارهای سه بعدی را دارند. ZBook 14 تنها با وزن 2.98 پوند ارائه شده، که به گفته اچ پی، سبک ترین ورک استیشن های موبایلی جهان با صفحه نمایش دقیق رنگ هستند. لپ تاپ های HP ZBook Firefly G8 مجهز به نمایشگرهای DreamColor بوده که دارای اعتبار PANTONE هستند. در داخل، آنها از گرافیک های حرفه ای NVIDIA T500 با حافظه 4 گیگابایتی GDDR6 بهره می برند. اچ پی اظهار داشت که لپ تاپ های جدید ZBook Firefly G8 تا سه برابر عملکرد گرافیکی بهتر از نسل قبلی دارند.

همه این لپ تاپ های تازه معرفی شده دارای قابلیت Tile هستند. درصورت جابجایی دستگاه خود، به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. برای اولین بار، Tile در لپ تاپ های HP EliteBook 800 G8 و ZBook FireFly G8 از قبل نصب شده است. علاوه بر نصب مجدد، فناوری Tile به هیچ سخت افزار اضافی نیاز ندارد. در نتیجه، مردم می توانند با استفاده از برنامه Tile Mobile لپ تاپ های خود را پیدا کنند.

منبع
neowinwindowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا