سخت افزار

رونمایی لنوو از دستگاه های تینک اسمارت برای کمک به جلسات مجازی

لنوو از سه لوازم جانبی جدید برای بهبود فضاهای جلسات معرفی کرد. ThinkSmart Cam جدید، ThinkSmart Bar و ThinkSmart Edition Tiny برای Intel Unite، همگی دارای چندین ویژگی بهینه شده برای اتاق های جلسات هستند. ThinkSmart Cam و Bar به ترتیب در ژانویه و فوریه 2021 در دسترس خواهند بود. نسخه ThinkSmart Edition Tiny با Intel Unite نیز در ژانویه 2021 در دسترس خواهد بود.

Think ThinkSmart Cam یک دوربین 4K HDR است که می تواند برای اتاق های جلسات کوچک و متوسط مورد استفاده قرار گیرد. این دوربین دارای قابلیت های هوش مصنوعی و هوشمند برای افزایش جلسات است. دوربین می تواند به صورت خودکار فریم بندی کند، بلندگوها را ردیابی کند و از تخته سفید نیز آگاه است. این دوربین یک میدان دید افقی 100 درجه و یک میدان دید عمودی 68 درجه دارد، بنابراین شما بتوانید با خیالی آسوده در یک اتاق جلسه کامل جای بگیرید. ThinkSmart Cam دارای یک واحد پردازش بینایی و شبکه عصبی برای هوش مصنوعی است تا ویژگی های هوشمند خود را فعال کند.

ThinkSmart Bar یک نوار صوتی حرفه ای با چهار میکروفون داخلی است، بنابراین باید صدای جذاب اتاق جلسه را ایجاد کنند. ThinkSmart Edition Tiny برای Intel Unite یک رایانه منحصر به فرد است که به چندین نفر امکان می دهد همزمان به آن متصل شوند. از طریق تلفن های هوشمند، تبلت ها و لپ تاپ ها می توانید به صورت بی سیم به دستگاه متصل شوید. برنامه Intel Unite با پلتفرم های اصلی از جمله Skype for Business ، Zoom و WebEx کار می کند. ThinkSmart Edition Tiny پلتفرم Intel Unite Windows 10 IoT را اجرا می کند.

ThinkSmart Manager 2.0 یک ابزار مدیریت از راه دور است. نسخه 2.0 تجزیه و تحلیل داشبورد اجرایی در جلسه را برای اتاق های مایکروسافت تیمز روم، اعلان های ایمیل با تنظیم کاربر و موارد دیگر اضافه می کند. همچنین برنامه های جدید iOS و Android برای کمک به مدیریت جلسات وجود دارد.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا