در گذشته برای به اشتراک گذاشتن توییت‌ها روی اسنپ چت، شما ناچار به اسکرین شات گرفتن از توییت بودید. خوشبختانه شما اکنون قادر به اشتراک گذاری مستقیم توییت‌ها در اسنپ چت هستید. البته این ویژگی فعلا تنها در اختیار کاربران iOS و iPadOS قرار دارد. در این مطلب تصمیم داریم تا به شما نحوه انجام این کار را آموزش دهیم.

برای شروع توییتر را باز کرده و توییت مورد نظر را پیدا کنید. سپس آیکون به اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

در منوی اشتراک گذاری، روی “Snap Camera” ضربه بزنید.

اولین باری که از این ویژگی استفاده می کنید، یک پیام پاپ آپ به شما نمایش می دهد که توییتر قصد دارد تا برنامه اسنپ چت را باز کند. برای اجازه دادن به آن ، روی «Open» ضربه بزنید.

حالا توییت مورد نظر شما به شکل یک استیکر داخل استوری اسنپ چت به نمایش در می‌آید. متاسفانه شما در حال حاضر قادر به تغییر ابعاد توییت به هنگام ثبت تصویر استوری نیستید. این یعنی استیکر توییت مورد نظر به هنگام ثبت تصویر استوری، بخش اعظمی از صفحه را خواهد پوشاند. وقتی آماده بودید، کلید شاتر را زده و تصویر را ثبت کنید.

پس از ثبت تصویر، شما بالاخره قادر به تغییر ابعاد توییت مورد نظر روی صفحه هستید. شما می‌توانید از تمام ابزار‌ها ادیت Snapchat برای استوری خود استفاده کنید. پس از پایان کار، آیکون پیکان داخل دایره‌‌ی آبی را انتخاب کنید تا استوری را ارسال کنید.

برای به اشتراک گذاری استوری با دوستان خود، گزینه‌‌ی My Story را انتخاب کرده و مخاطبان مورد نظر را انتخاب کنید.

اکنون استوری شما به همراه توییت مورد نظر، منتشر شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *