اوپو هنوز رسماً یک گوشی هوشمند تاشو تجاری راه اندازی نکرده، اما کاری که این شرکت روی آن کار می کند، بسیار بهتر و پیشرفته تر از کاری است که سایر شرکت ها از نظر دستگاه های تاشو انجام می دهند. این شرکت چینی امروز از یک گوشی مفهومی جدید رونمایی کرده که با همکاری استودیوی طراحی ژاپنی Nendo توسعه داده است. دستگاهی که اوپو از آن به عنوان “اسلاید فون” یاد می کند، از یک طراحی سه تاشو استفاده می کند.

با طراحی سه لولا، می توان دستگاه را به راحتی در کف دست قرار داد. کشیدن یک برابر به بالا صفحه 1.5 اینچی را ارائه می دهد که برای بررسی اعلان ها یا پاسخگویی به تماس های تلفنی یا دسترسی به یک پخش کننده موسیقی به اندازه کافی خوب به نظر می رسد. با کشیدن بیشتر به سمت بالا، برای باز کردن تلفن برای بار دوم، یک صفحه نمایش 3.15 اینچی ارائه می شود که طبق ادعای شرکت به اندازه کافی برای عکس گرفتن و برخی از بازی های معمولی مناسب است. وقتی گوشی کاملاً باز شد، یک صفحه نمایش 7 اینچی با حاشیه های باریک دارد. با این حال، فاکتور فرم به طور غیرمعمولی طولانی است اما می تواند برای چند وظیفه ای، به ویژه در جهت گیری لنداسکیپ، خوب باشد.

اوپو همچنین یک قلم ارائه داده که می تواند در بدنه گوشی جای گیرد. سه سنسور دوربین در پوسته خارجی گوشی همراه با یک فلاش LED وجود دارد. از آنجا که این شرکت طراحی گوشی را برجسته می کند، مشخصات مشخص نشده است. طراحی این کانسپت جدید اوپو “تلفن اسلاید” کاملاً چشمگیر به نظر می رسد اما واقعیت این است که به این زودی ها قادر به دستیابی به چنین دستگاهی نخواهیم بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *