گوناگون

افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی محصولات هواوی در انگلیس

هواوی درب های اولین فروشگاه خرده فروشی فیزیکی خود را در انگلیس باز کرده است. این شرکت منطقه را “یک بازار بسیار مهم” خواند و معتقد است که این باعث ایجاد شغل بیشتر و کمک به حمایت از اقتصاد انگلیس خواهد شد.

قابل ذکر است که در ابتدا قرار بود این فروشگاه در اکتبر سال 2020 افتتاح شود، و فروشگاه دوم نیز به زودی در لندن افتتاح شود. فروشگاه هوآوی علاوه بر ارائه محصولات خود، آموزش، پشتیبانی فنی و حتی خدمات مشاوره شخصی را برای مشتریان خود فراهم می کند. اندرو کان مدیر بخش تکنولوژی هواوی بیان کرد که سال 2020 برای همه ما، از جمله خیابان بزرگ انگلیس، سال سختی بوده است.

وی افزود که هواوی با چالش های خاص خود در انگلستان روبرو شده است، اما ما مانند همیشه متعهد به خدمت به بازار انگلیس و به ویژه مشتریان زیادی هستیم که از محصولات خرده فروشی ما لذت می برند. این فروشگاه جدید شگفت انگیز و فرصت هایی که ایجاد می کند، نشانه بزرگی از این تعهد، ایمان ما به وستفیلد و تجارت در کل انگلیس است.

به همین ترتیب ، آنسون ژانگ ، مدیر اجرایی گروه تجاری هواوی اظهار داشت که انگلیس یک بازار فوق العاده مهم برای ما است و ما خوشحالیم که می توانیم علاوه بر یک تجربه برتر خدمات به مشتری، به مشتریان امکان انتخاب فناوری جدید در فروشگاه را نیز بدهیم.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا