گجت و پوشیدنی

گوگل، تولید Google Home Max را متوقف می کند

اخیراً ، گوگل هوم مکس در هنگام فروش جمعه سیاه شرکت، 150 دلار تخفیف عظیم دریاف کرده است. اکنون، پس از سه سال از عرضه آن، گوگل اسپیکر هوشمند قدرتمند خود را بازنشسته می کند. طبق گزارش انگجت، گوگل می گوید که واحدهای باقی مانده گوگل هوم مکس را در گوگل استور به فروش رسانده است.

اگر به یاد داشته باشید، گوگل این اسپیکر Hi-Fi را با پشتیبانی هوش مصنوعی در اکتبر 2017 معرفی کرد. حتی تا به امروز، آن در یکی از بلندگوهای قدرتمند با 2 توییترز و 2 ووفرز باقی مانده است. به هر حال، گوگل می گوید که کاربران موجود این اسپیکر را پشتیبانی می کند. در واقع، این شرکت می گوید که متعهد است ویژگی های صدا و صوتی خانگی را برای محصولات مجهز به دستیار استیستنت ارائه دهد. از این رو، به ارائه به روزرسانی های نرم افزاری و رفع مشکلات امنیتی در گوگل هوم مکس ادامه خواهد داد.

در صورتی که نمی دانید ، گوگل هوم دسته ای از محصولات است که در گروه اسپیکرهای هوشمند قرار می گیرند. گوگل هوم اصلی از سال 2016 شروع به کار کرده و تکرارهای دیگری نیز از آن استفاده کرده است. اخیراً، این شرکت بلندگوی Nest Audio Smart را با قیمت 99 دلار معرفی کرد که جانشین معنوی گوگل هوم است. با گفتن این موارد، گوگل هوم مکس دارای 2 ووفر 4.5 اینچی و 2 توییتر سفارشی 0.7 اینچی است. ابعاد بلندگوی استریو 13.2 × 7.4 اینچ (WxH) حدود 5.3 کیلوگرم است. علاوه بر این، واحد بلندگو در داخل یک پارچه شفاف صوتی و بدنه پلی کربنات پوشانده شده است. این دارای 4 نشانگر LED، کنترل های لمسی میزان صدا، پخش/مکث موسیقی، دستیار و ضامن میکروفون است.

گوگل هوم مکس همچنین دارای صدای هوشمند است. با محیط و موقعیت خود سازگار می شود تا صدا را متناسب با آن پخش کند. این دستگاه از طریق بلوتوث و سایر موارد مانند YouTube Music ، Spotify ، Pandora و Google Play Music از صدا پشتیبانی می کند. همچنین می توانید از گوگل اسیستنت همیشه آماده برای کنترل اسپیکر استفاده کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا