نرم افزار و اینترنت

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری در نسخه دسکتاپ واتس اپ

در حالی که چند سالی است که واتس اپ ویژگی تماس تصویری و صوتی را اضافه کرده، ولی هنوز نسخه دسکتاپ و تحت وب هنوز از این قابلیت به بهره است. با این ظاهرا به نظر می رسد که واتس اپ ویژگی تماس صوتی و تصویری را به نسخه دسکتاپ اضافه می کند.

طبق گزارش AndroidAuthority، دریافت که هر دو ویژگی تماس صوتی و تصویری به برنامه های دسکتاپ وارد می شوند. تنها مسئله این است که این ویژگی فقط از طریق انتشار محدود در دسترس بوده است. بنابراین، اکثر آنهایی که هنوز به روزرسانی را دریافت نکرده اند، هر دو ویژگی همچنان با برچسب بتا ارائه می شوند. اما افرادی که آن را دریافت کرده اند باید بتوانند دکمه های موجود در سرصفحه چپ را که درست در کنار نماد جستجو بوده، ببینند.

این ویژگی همچنان به گوشی های هوشمند کاربران نیاز دارد تا به برنامه دسکتاپ متصل کنند. هرگونه تماس صوتی یا تصویری از طریق رایانه شخصی هدایت می شود. بعلاوه، همچنین مشخص نیست که آیا برنامه دسکتاپ از میکروفون یا دوربین شخص ثالث پشتیبانی می کند. اما امیدوارم که این مورد زمانی باشد که بروزرسانی به ساخت های پایدار فعلی برسد.

شایعه شده بود که غول شبکه های اجتماعی مدتی است که در حال کار بر روی آوردن این ویژگی ها به دسکتاپ است. این برنامه حتی برای ساخت دسکتاپ به عنوان یک برنامه مستقل در نظر گرفته شده، به این معنی که دیگر نیازی نیست تلفن هوشمند خود را با برنامه یا مرورگر جفت کنید. سایر به روزرسانی های بتا، استفاده از امنیت بیومتریک در تلفن هوشمند شما برای فعال کردن واتس اپ روی دسکتاپ است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا