اوایل امسال جاری، سامسونگ لپ تاپ Galaxy Book Flex 2-in-1 خود را عرضه کرد و چندی بعد، در ماه سپتامبر، این شرکت Galaxy Book Flex 5G را در بازار عرضه کرد. اکنون ، جانشین نسخه اصلی گلکسی بوک معرفی شده است. سامسونگ به تازگی از لپ تاپ 2021 گلکسی بوک فلکس 2 رونمایی کرد. دستگاه دارای همان طراحی 2 در 1 با صفحه قابل چرخش 360 درجه بوده و با پشتیبانی از قلم Smart S Pen ارائه می شود.

این لپ تاپ در دو گزینه اندازه صفحه نمایش وجود دارد – 13.3 اینچ و 15.6 اینچ که دارای صفحه نمایش لمسی +QLED Full HD است. در داخل این لپ تاپ به جدیدترین پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 یا Core i7 مجهز شده است. مدل 13.3 اینچی دارای گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe بوده، در حالی که مدل 15.6 اینچی با پردازنده گرافیکی NVIDIA MC450 برای مدیریت کارهای گرافیکی ارائه می شود. می توان آن را با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR4X و تا 1 ترابایت SSD برای ذخیره سازی پیکربندی کرد.

دو اسپیکر استریو 5W AKG وجود دارد و همچنین این دستگاه از قابلیت تشخیص اثر انگشت نیز پشتیبانی می کند. این مدل ها همچنین از یک دوربین 13 مگاپیکسلی بهره می برد، مخصوصاً در این مواقع که افراد از خانه کار می کنند و برای شرکت در جلسات و همکاری با همکاران به وب کم ها اعتماد می کنند، می تواند مفید واقع شود. دستگاه توسط یک باتری 69.7 وات ساعتی تأمین می شود. گلکسی بوک فلکس 2 در دو گزینه رنگی سیاه و بنفش ارائه می شود. قیمت گذاری آن از 1.845 میلیون یوان (تقریباً 1683 دلار) شروع می شود و تا 2.83 میلیون یوان (2581 دلار) می رسد.

در کنار آن، این شرکت Galaxy Flex 2 5G را نیز به بازار عرضه کرده که همانطور که از نام آن مشخص است، پشتیبانی داخلی از اتصال 5G را نیز به همراه دارد. این مدل در ماه سپتامبر معرفی شد اما این شرکت قیمت گذاری خود را اعلام نکرده است. این محصول فقط در رنگ نقره ای رویال با قیمت 2.725 میلیون وون عرضه می شود که تقریباً به 2468 دلار تبدیل می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *