براساس گزارشات منتشر شده، به نظر می رسد که اپل تصمیم دارد که نخستین خودروی خود را زودتر موعد یعنی در سه ماهه سوم سال 2021 راهی بازار کند. طبق گزارش EconomicDailyNews تایوان، اپل ممکن است اولین خودروی خود را سال آینده وارد بازار کند. این گزارش ادعا می کند که تولید کنندگان و تأمین کنندگان شرکت در تایوان در حال آماده سازی برای افزایش تولید اجزای “Apple Care” از سه ماهه دوم سال آینده هستند. طبق گزارش MacRumors، ظاهراً این شرکت قبلاً آزمایش ده ها نمونه اولیه در جاده کالیفرنیای آمریکا را آغاز کرده است.

در سال 2017 ، اپل از کالیفرنیا DMV مجوز آزمایش خودروهای خودران را دریافت کرد. این اولین بار در SUV از مارک دیگری مشاهده شد که به فناوری LiDAR مجهز بود. در حالی که گزارش های مختلف تاریخ عرضه Apple Car را در حدود سال های 2023 و 2025 متصل کرده بودند، آخرین گزارش کاملاً دو سال زودتر از انتظارات قبلی می رسد. آژانس تایوانی مدیر خود را که نامش از یکی از تولیدکنندگان بزرگ تایوانی است، به عنوان منبع خود ذکر کرد.

این مدیر اظهار داشت که اپل هدف خود را در سپتامبر 2021 هدف قرار داده، اگرچه این هنوز یک گزارش تأیید نشده است. قابل توجه است، تغییر برنامه زودهنگام با توجه به تاخیر افتادن شرکت به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا بسیار بعید است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *