فناوری

وان پلاس و گوگل برای بهبود Wear OS همکاری می کنند

OnePlus در حال همکاری با گوگل برای بهبود کارایی Wear OS است. پیت لاو، مدیر عامل شرکت ویوو، در مصاحبه اخیر خود همکاری با غول موتور جستجو را فاش کرده است. طبق گزارش 9To5Google، پیت لاو اظهار داشت که وان پلاس به طور مستقیم با گوگل روی پلتفرم Wear OS کار می کند.

در حال حاضر، هر دو شرکت برای بهبود سیستم و نحوه مکالمه آن با گوشی های هوشمند اندرویدی و تلویزیون های اندروید دست به دست هم داده اند. این پیشرفت در ارتباط بین دستگاه ها باعث افزایش قابلیت همکاری بین سیستم عامل های مختلف می شود. اگرچه مشخص نیست که هدف شرکت ها در حال حاضر رسیدن به این هدف چگونه است. پیت لاو در رابطه با این همکاری اظهار داشت:

Wear OS قطعاً جای پیشرفت دارد. آنچه ما در تلاش هستیم انجام دهیم این است که با گوگل همکاری کنیم تا بتوانیم ارتباط بین اکوسیستم Wear OS ،Android TV و گوشی های هوشمند اندرویدی را بهبود بخشیم تا این توانایی را برای همکاری بیشتر دستگاه در اکوسیستم ها ایجاد کنیم. این موضوعی است که از نظر گوگل نیز بسیار مثبت مورد بررسی قرار گرفته، بنابراین این جهتی است که ما در تلاش هستیم آن را توسعه دهیم، اما اکنون بیش از آنچه در آن می توانیم به اشتراک بگذاریم نداریم.

متأسفانه ، این خبر به این معنی نیست که ساعت های هوشمند آینده وان پلاس از Wear OS پشتیبانی خواهند کرد، همانطور که قبلاً پس از مصاحبه اعتقاد بر این بود، اما مدیر عامل شرکت از همان زمان روشن کرده که این هنوز تأیید نشده است. با این حال، ممکن است در آینده نزدیک، همچنان شاهد همکاری باشیم، زیرا هر دو شرکت از نزدیک در زمینه بهبود یک سیستم عامل کار می کنند. همچنین انتظار می رود به زودی شاهد پیشرفت های چشمگیری در پلتفرم Wear OS باشیم، بنابراین برای به روزرسانی های بیشتر با ما همراه باشید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا