هواوی به تازگی از نمایشگر هوشمند مخصوص خودرو با نام Smart Selection Car Smart Screen پرده برداری کرد. این نمایشگر هوشمند جدید قرار است با قیمت 259 دلار در دسترس قرار گیرد. نمایشگر هوشمند Smart Selection Car Smart Screen از پنل 8.9 اینچی لمسی با روشنایی 700 نیت و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل استفاده می کند.

هیچ ترس از بازتاب وجود نداشته، و از انتقال کراس اسکرین اپ های تلفن همراه پشتیبانی می کند. این دستگاه با بیش از 30 برنامه پشتیبانی شده از جمله نقشه Baidu، نقشه Gaode و سایر برنامه های اصلی موقعیت یابی و همچنین NetEase Cloud ،Kugou ، هیمالیا و سایر برنامه های موسیقی از پیش نصب شده است.

نمایشگر هوشمند خودرو هواوی مجهز به یک دوربین پاپ آپ جلو و عقب است. دوربین پشتی دارای یک سنسور فوق عریض برای رکورد رانندگی است. همچنین دارای یک پایه قابل تنظیم 360 درجه است و از کنترل صوتی رابط کامل و کنترل حرکت هوا پشتیبانی می کند. از سوی دیگر می توان آن را به سیستم صوتی اتومبیل اصلی متصل کرد. برای تحقق بخشیدن به اپ های تلفن همراه روی صفحه، می توان آن را با تلفن هوشمند از طریق اتصال WiFi و بلوتوث جفت کرد. همچنین از ارتباط خانه هوشمند، بازی های کابین خلبان و غیره پشتیبانی می کند.

به گفته هواوی، در حال حاضر با بیش از 20 تولید کننده خودرو همکاری کرده و با بیش از 150 مدل سازگار است و همچنین از بیش از 30 برنامه اصلی پشتیبانی می کند. این شرکت در نظر دارد تا سال 2021 این راه حل را در بیش از 5 میلیون اتومبیل از پیش نصب کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *