سخت افزار

معرفی KFCConsonle، دسکتاپ گیمینگ با قابلیت گرم کردن غذا

غذا و بازی مواردی است که برای بسیاری از افراد دست به دست می شود و به نظر می رسد KFC، زنجیره فست فودهایی که روی مرغ متمرکز است، این را می داند. این شرکت دسکتاپ KFConsole را معرفی کرده که با همکاری کولر مستر ساخته شده است. این دسکتاپ علاوه بر اینکه قادر است بازی‌ها را در رزولوشن 4K و به صورت 240 فریم بر ثانیه به راحتی اجرا کند، همزمان می تواند مرغ شما را هنگام بازی گرم نگه دارد.

ویژگی تعیین کننده KFConsole سینی غذای آن است. شما می توانید غذا را در محفظه کشویی مانند، Chicken Chamber، که به نظر می رسد بیشتر فضای دستگاه را اشغال می کند، نگهداری کنید و تا زمانی که داخل آن باشد گرم خواهد بود. این به طور طبیعی از اجزای دسکتاپ گیمنگ جدا شده تا بتوانند خنک شوند.

با این حال در اصل شاهد یک کامپیوتر آماده بر پایه مینی پی سی‌های NUC 9 Extreme اینتل با یک کارت گرافیک GeForce RTX 30 ساخت ایسوس هستیم. کنسول بازی KFConsole از یک SSD پرسرعت NVMe با ظرفیت 1 ترابایت بهره می‌برد که ساخت سیگیت است. KFC ادعا می‌کند این کنسول بهترین در دنیا است و به گیمرها امکان گیمینگ با نرخ فریم دهی 240 فریم در ثانیه، لذت بردن از Ray Tracing و البته بازی کردن روی تلویزیون‌های 4K را می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که چه زمان (یا اگر) این محصول برای خرید در دسترس است، اما احتمالاً اکثر آنها می توانند توافق کنند که رایانه شخصی بازی KFC چیزی نبوده است که کسی انتظار داشته باشد هرگز ببیند. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا شرکت در آینده نزدیک جزئیات بیشتری را به اشتراک می گذارد یا خیر.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا