کنسول و بازی

بازی های رایگان ماه ژانویه 2021 ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، مایکروسافت به مناسبت سال جدید، فهرستی از بازی های رایگان سرویس مشترکان Xbox Live Gold و Xbox Game Pass Ultimate در ماه ژانویه 2021 را منتشر کرد. طبق معمول، چهار عنوانی که برای ماه آینده در نظر گرفته شده اند، بازی های Xbox 360 و Xbox One هستند، اما به لطف پشتیبانی از قابلیت Backward Compatibility، همه آنها در اختیار دارندگان کنسول ایکس باکس مدرن نیز قرار دارند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازی Little Nightmares از آغاز تا پایان ماه ژانویه در Xbox Live Gold و بر روی ایکس‌باکس وان رایگان خواهد بود. از تاریخ 12 الی 26 دی 1399 (1 الی 15 ژانویه 2021)، بازی King of Fighters 13 بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 به صورت رایگان در دسترس است. از تاریخ 27 دی الی 12 بهمن (16 الی 31 ژانویه) نیز تجربه‌ بازی اکشن اول شخص Breakdown رایگان خواهد بود. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان از تاریخ 27 دی الی 27 بهمن (16 ژانویه الی 15 فوریه) به تجربه‌ی ریمستر نسخه‌ی اول بازی Dead Rising بر روی کنسول ایکس‌باکس وان بپردازند.

این بازی‌ها از آغاز سال جدید میلادی بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس در دسترس خواهند بود. عناوین King of Fighters 13 و Breakdown نیز بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 قابل بازی هستند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا