موبایل و تبلت

شیائومی سری گوشی Mi 11 را بدون شارژر عرضه خواهد کرد

شنیده ها حاکی از آن دارد که احتمالا شیائومی می 11 بدون شارژر عرضه می شود. این خبر را مدیر عامل شرکت شیائومی Lei Jun تأیید کرد که Mi 11 که هفته آینده معرفی خواهد شد در جعبه شارژر وجود ندارد، بنابراین تنها با یک کابل شارژ USB Type-C همراه با تلفن همراه خواهد بود. به گفته مدیر شرکت این حرکت برای حفاظت از محیط زیست است. از آنجا که جعبه شامل شارژر نیست، ضخامت جعبه کمتر است.

مدیر عامل افزود که او بخوبی می داند که این تصمیم قابل فهم نیست و یا حتی قابل انتقاد نیست. وی پرسید آیا بین روش صنعت و حفاظت از محیط زیست راه حل بهتری وجود دارد؟ پیش از این نیز، اپل هم آداپتور برق و هم ایرپادز را از جعبه های سری آیفون 12 خارج کرد و گفت که این حرکت برای رسیدن به اهداف زیست محیطی است. حتی گفته می شود که سامسونگ شارژر جعبه ای موجود در سری آینده Galaxy S21 را نیز از آن جدا می کند.

شیائومی اخیراً تأیید کرده است که این گوشی با محافظ Corning Gorilla Glass Victus، تجربه صوتی Harman Kardon، پشتیبانی از Wi-Fi 6E و موارد دیگر ارائه خواهد شد. Mi 11 اولین گوشی مجهز به سیستم عامل موبایل Snapdragon 888 5G 5nm خواهد بود. گفته می شود که از یک صفحه حفره دار امولد (Mi 11 Pro با صفحه نمایش منحنی +QHD)، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و موارد دیگر استفاده می کند.

منبع
fonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا