براساس گزارشات، انتظار می رود که شرکت آنر پس از جدایی از شرکت هواوی، اولین گوشی هوشمند خود را در ژانویه 2021 راهی بازار کند. اخیراً شایعاتی در خصوص مشخصات فنی این محصول منتشر شده بود، اما حال شاهد لو رفتن بنچمارک‌های اولیه گوشی V40 در GameBench هستیم که شایعه‌های منتشر شده در خصوص تراشه مدیاتک دیمنسیتی 1000 پلاس را تا حد زیادی تایید می‌کند، زیرا در این بنچمارک نام پردازشگر گرافیکی این تراشه، یعنی Mali-G77 MC9 به ثبت رسیده است.

Leaksters پیش از این فاش کرده بود که NWE-AN10 دستگاه Honor V40 است، اما دقیقاً مشخص نیست که این شماره مدل مربوط به کدام نسخه از این محصول می‌شود، زیرا آنر یک نسخه Pro از این محصول را نیز عرضه خواهد کرد. با این حال، ما می دانیم که GPU بخشی از چیپ ست دیمنسیتی 1000 پلاس مدیاتک است.

همچنین برخی از منابع خبری با استناد به این بنچمارک، وجود صفحه نمایش 90 هرتز در این محصول را محتمل می‌دانند. این بنچمارک بر روی اندروید 10 اجرا شده و انتظار می‌رود که پیش از عرضه رسمی، تحریم‌های گوگل از برند آنر برداشته شود و گوشی V40 با نسخه رسمی اندروید 11 به بازار عرضه شود. اخیراً گوشی هوشمند V40 در اسناد گواهی اجباری 3C چین با قابلیت پشتیبانی از شارژر 66 وات مشاهده شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *