فناوری

سامسونگ دعوتنامه کنفرانس CES 2021 برای 17 دی را ارسال کرد

براساس گزارش Telefoon NL، صفحه اصلی سامسونگ هلند حاوی دعوتنامه ای برای رویدادی با عنوان “The First Look 2021” است. قرار است 6 ژانویه ساعت 16 بعدازظهر به وقت محلی (11 صبح EST) برگزار شود و جزئیات این رویداد کم است. همین دعوت را می توان در صفحه اصلی سامسونگ در ایالات متحده مشاهده کرد، اما این اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که این رویداد به آن اشاره داشته را ارائه می دهد.

گزارش های قبلی به رویداد Unpacked سامسونگ که قرار است در ماه ژانویه برگزار شود، اشاره کرده اند و سامسونگ در حال حاضر یک اسلات زمانی را برای CES امسال رزرو کرده است. شایان ذکر است که سامسونگ طی سال های زیادی هیچ تلفن هوشمند پرچمدار را در کنفرانس اصلی CES معرفی نکرده است. به نظر می رسد که این رویداد مربوط به کنفرانس سامسونگ برای رویداد CES 2021 می‌شود که معمولاً در آن لوازم خانگی مانند یخچال و تلویزیون‌های هوشمند جدید به نمایش گذاشته می‌شوند؛ در نتیجه این رویداد هیچ ارتباطی با گلکسی اس 21 نخواهد داشت.

انتظار می‌رود که سامسونگ در این رویداد نسل جدید لوازم خانگی خود از جمله تلویزیون غول پیکر 110 اینچی با فناوری MicroLED را به نمایش بگذارد. از طرفی تحلیلگران معتقدند که سامسونگ در این رویداد حداقل یک تیزر تبلیغاتی از پرچمداران سری گلکسی اس 21 معرفی خواهد کرد. تا این لحظه سامسونگ این ادعا منابع خبری را تایید نکرده است و باید منتظر برگزاری رویداد سامسونگ در تاریخ 17 دی ماه باشیم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا