نرم افزار و اینترنت

پشتیبانی از ویژگی Multi Link 5.0 در شیائومی می 11

همانطور که می دانید، چند روز پیش، شیائومی در اقدامی از پرچمدار جدیدش با نام Mi 11 پرده برداری کرد. این گوشی با مشخصات حرفه ای و رابط کاربری MIUI 12.5 همراه بود. گوشی درجه یک این شرکت از ویژگی Multi link 5.0 نیز پشتیبانی می کند، که امکان اتصال بی سیم بین Wi-Fi و داده های تلفن همراه را برای اتصال بهتر فراهم می کند.

طبق گفته Zhang Guoquan، مدیر بخش نرم افزار سیستم گوشی های هوشمند شیائومی، شیائومی Mi 11 به لطف Multi Multi 5.0 جدید با عملکرد تغییر یکپارچه وارد بازار می شود. طبق گفته این مقام ارشد، ویژگی جدید این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا در هنگام استفاده از گوشی هوشمند برای عملکردهایی مانند تماس های ویدیویی یا تماس های صوتی، تجربه اتصال بدون وقفه داشته باشند. این عملکرد حتی به بازی های موبایلی نیز کمک می کند تا از تاخیر اجتناب ناپذیر یا اتلاف وقت در طول گیم پلی جلوگیری شود.

به گفته این مقام ارشد، این جابجایی بی وقفه بین شبکه ها فقط در میلی ثانیه انجام می شود که اساساً حتی مشاهده آن برای کاربران دشوار است. این شرکت حتی سناریوهای خاصی از مفید بودن را مانند موارد زیر نشان داد:

  • ورود یا خروج از محدوده شبکه WiFi ذخیره شده و جابجایی به داده تلفن همراه.
  • وقتی سیگنال WiFi بیش از حد ضعیف است، به داده تلفن همراه بروید. مثال: کاربر برای برقراری تماس ویدیویی به سمت حیاط پشتی خود می رود.
  • سناریوی دیگری که این ویژگی به آن کمک می کند در دفاتر یا خانه هایی است که چندین روتر WiFi دارند. جابجایی بین شبکه ها بر اساس سرعت و قدرت اتصال از طریق Multi link 5.0 امکان پذیر است.
منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا