موبایل و تبلت

سامسونگ تاریخ برگزاری رویداد معرفی سری گلکسی S21 را اعلام کرد

سامسونگ به طور رسمی با ارسال دعوتنامه ای، تاریخ برگزاری رویداد Galaxy Unpacked برای معرفی نسل جدید گوشی‌های گلکسی اس 21 را اعلام کرد. این رویداد مجازی در روز 14 ژانویه سال 2021 (25 دی ماه) ساعت 7 صبح به وقت منطقه اقیانوس آرام (ساعت 10 صبح به وقت شرقی) و تحت‌عنوان “Welcome to Everyday Epic” (به حماسه روزمره خوش آمدید) برگزار خواهد شد.

تیزر تبلیغاتی این رویداد یک دوربین سه گانه را در داخل مکعب مات نشان می دهد – این طراحی ماژول دوربین جدید در سری گلکسی S21 است. طبق معمول در این مراسم سه مدل رونمایی خواهند شد که شامل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا می شود. همچنین انتظار می رود که در این مراسم شاهد رونمایی از ایربادز بیسیم گلکسی بادز پرو با قابلیت حذف نویز فعال و ردیاب اشیای بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ باشیم.

طبق اطلاعاتی که تاکنون به بیرون درز کرده، گلکسی اس 21 به نمایشگری 6.2 اینچی، گلکسی اس 21 پلاس به نمایشگر 6.7 اینچی و گلکسی اس 21 اولترا به نمایشگر 6.8 اینچی مجهز خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی‌ها از دوربینی پیشرفته‌تر با قابلیت ثبت عکس‌ها و ویدیوهایی با کیفیت بالاتر، بهره خواهند برد. البته در طی ماه‌های اخیر، شنیده‌هایی مبنی بر تصمیم سامسونگ برای پایان دادن به خط تولید گلکسی نوت نیز به گوش می‌رسید. در این خبرها آمده بود که این شرکت قصد دارد تا گلکسی اس 21 اولترا را به قلم S Pen مجهز کند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا