گجت و پوشیدنی

شرکت Bose از ایربادز Sport Open Earbuds رونمایی کرد

شرکت بوز (Bose) از ایربادز جدیدش با نام Sport Open Earbuds رونمایی کرد. این ایربادز تمام بیسیم به گوش ها می چسبد و صدای با کیفیت بالا را به داخل مجاری گوش می رساند، بدون اینکه صدای محیط شما مانع شود. در مقابل برای کاربرانی که ترجیح می دهند از محیط اطراف خود آگاهی بیشتری داشته، این محصول به قابلیت حذف نویز مجهز شده است.

بوز این فناوری را OpenAudio خود می نامد و با کمترین نشت صدا و در عین حال اجازه می دهد گوش شما کاملاً باز شود صدا را مستقیماً به گوش شما می رساند. این قابلیت شبیه Bose Frames است – یک عینک بوده که Bose چند سال پیش عرضه کرد و حاوی بلندگوهایی بود که روی فریم هایی نصب شده بود که صدا را به گوش شما هدایت می کرد.

ایربادز Sport Open در بالای گوش و بیشتر در پشت شقیقه های سر قرار می گیرد. آنها در اطراف غضروف فوقانی گوش قلاب می شوند و تعادل دارند. وزن هر جوانه 14 گرم و عرض آن 48 و عرض 55 میلی متر است. این ویژگی باعث کاهش نویز مکالمه از باد و نویز می شود و صدای تماس گیرنده را از قابل شنیدن برای شنوندگان جدا می کند.

همچنین این محصول با دستگاه های بلوتوث 5.1 سازگار هستند و یک دکمه چند منظوره را برای کنترل موسیقی، پاسخگویی به تماس ها و احضار یک دستیار مجازی ارائه می دهند. همچنین  8 ساعت عمر باتری دارند و در برابر عرق و مقاومت در برابر آب IPX4 مقاوم هستند. می توانید Sport Open Earbuds جدید را با قیمت 199 دلار از Bose پیش سفارش دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا