گوناگون

جدیدترین جاروبرقی بیسیم ال‌جی، به طور خودکار مخزن زباله را خالی می کند

ال جی امروز از جدیدترین جاروبرقی بیسیم خود با نام LG CordZeroThinQ A9 Kompressor Plus رونمایی کرده که قادر است به خودکار مخزن زباله خود را خالی کند. ایستگاه شارژ آن مجهز به “سیستم حذف گرد و غبار کاملاً خودکار” است که محتویات سطل آشغال به طور خودکار به ایستگاه شارژ مکیده شده و در یک کیسه گرد و غبار متصل جمع می‌شود. وقتی مراحل تخلیه به پایان رسید، جارو برقی در حالی که در ایستگاه شارژ قرار دارد، به شارژ مجدد خود ادامه می‌دهد.

ما قبلاً در جاروبرقی های رباتی مانند iRobot Roomba i7 Plus ویژگی های تخلیه خودکار مشابهی را دیده بودیم، اما راه حل ال جی در دنیای جاروبرقی های بی سیم بی نظیر است. ایستگاه شارژ فضای کمی را اشغال می‌کند و برای جا دادن CordZeroThinQ A9 Kompressor Plus و مجموعه‌ای از شش لوازم جانبی و نازل طراحی شده است. ابزار ترکیبی دو در یک، Crevice Tool (مخصوص درزها و شکاف‌ها) و Pet Nozzle (مخصوص حیوانات خانگی) را می‌توان در داخل پایه چند منظوره قرار داد تا ظاهر مرتب و منظمی داشته باشد. تنظیمات روی ایستگاه شارژ از طریق نمایشگر کاملا لمسی آن به راحتی قابل تنظیم است. علاوه بر این، ایستگاه شارژ دارای یک سوئیچ برای شروع دستی تمیز کردن سطل زباله است.

کنترل‌های یک لمسی، دو بسته باتری با تعویض سریع و فیلترهای قابل شست‌وشوی قابل تعویض می‌تواند سهولت استفاده، بهداشت و اثربخشی تمیزکننده دوکاره ال‌جی را بالا ببرد. دارندگان سری CordZeroThinQ A9 اصلی می‌توانند با کیت ارتقای Power Mop که به صورت جداگانه فروخته می‌شود، از همان راحتی دو در یک برخوردار شوند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا